לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Undecided


your mother so fat XD

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 261746869 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

ציטוטים מצחיקים מבובספוג


כן ,אני ממש משועממת אז אני עושה פרק של ציטוטים מבובספוג..

אזז... אני מקווה שתאהבו^^

 

פטריק:

 

-"אני לא רואה את המצח שלי!"

 

-פטריק: "הייתי מת לגור פה!"

 בובספוג: "באמת?"

 פטריק: "לאאא..."

 

-"זוכר איך הרמתי את המכסה וחשבתי ששברתי אותו, אבל לא, אני פתחתי את הצנצנת בעזרת היד שלי."

 

-סנדי: "אתה לא צריך להיות טיפש במקום אחר?"

פטריק: "לא לפני ארבע!"

 

-[פטריק עונה לטלפון ב"סרטן הפריך":] איש: "שלום, זה הסרטן הפריך?"

פטריק: "לא זה פטריק."

איש 2: "שלום זה הסרטן הפריך?"

פטריק: "לא זה פטריק."

איש 3: "שלום, זה הסרטן הפריך?"

פטריק (בעצבים): "לא! זה פטריק!! (מנתק את הטלפון ונעלב:) אני לא סרטן פריך..."

 

-[אחרי שבובספוג ופטריק גנבו בלון והוא התפוצץ]

בובספוג: "אולי אם נלך ונתוודה יקלו איתנו..."

פטריק: "בובספוג, זה לא ששדדנו בנק, או גנבו מכונית בובספוג, גנבנו בלון!!!!"

 

-[כשמר קראב אמר לבובספוג ופטריק לצבוע לו את הבית והייתה טיפת ליכלוך על השטר הראשון של מר קראב,

בובספוג חובט בשטר בעזרת מחבט של אנשי מערות כדי לנסות להוריד ממנו את הצבע.]

פטריק: "בובספוג, אנחנו לא ברבריים! יש לנו טכנולוגיה." (לוקח מחשב ומתחיל להכות את השטר.)

 

-[כשבובספוג חוזר על כל מה שהוא עשה, כשהוא איבד את התגית, ומבקש מפטריק להגיד לו שלום כמו בכל בוקר]

פטריק: "הי פטריק! או, היי אני פטריק! חהחחהחה... סליחה, סליחה, בואו נעשה את זה שוב..."

 

-[בובספוג זורק על פטריק כדור שלג כשהוא לא רואה ושורק]

פטריק: "כל הכבוד בובספוג, בזמן שאתה כאן שורק מישהו זורק עליי כדור שלג!!"

בובספוג: "באמת, כדור כזה ?" (זורק עוד כדור)

פטריק: "כן כזה! זה רציני בובספוג, מישהו עוקב אחריי. אולי כדאי שאצא מהעיר!!"

 

בובספוג

 

-"הנה, גארי, שמונה בערב. כולם אמורים להגיע עכשיו. אוי לא! 10 שניות אחרי 8 בערב! אולי אף אחד לא קיבל את ההזמנות?!"

 

-"פטריק אתה זוכר בכלל למה באנו לכאן? [כשבובספוג איבד את התגית]

פטריק: "אפשר רמז?"

בובספוג: "מילה ראשונה: תגית. מילה שניה: שם..."

פטריק: "אפשר עוד רמז?"

בובספוג: "פטריק, אתה איתי או נגדי?!!"

פטריק: "אפשר רמז?"

 

-מר קראב אומר לבובספוג: "אתה ניראה כמו ילדה עם הכובע הזה!"

בובספוג: "ואני ילדה חמודה, מר קראב?"

 

-[כאשר מר קראב קשר את בובספוג וסקווידוויד בחבל, כפיתיון לצדפה ואחר כך הצדפה אכלה את מר קראב]

בובספוג בצעקניות: "אוי, למה זה לא הייתי אני?! למה?!"

סקווידוורד: "כן, למה זה לא היה הוא?! למה?!"

בובספוג: "למה הוא השאיר אותנו ככה?!"

סקווידוורד: "למה הוא השאיר אותי צמוד לאידיוט הזה?!"

 

 

 

נכתב על ידי , 2/7/2008 13:25  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אליס . ב-20/2/2010 10:55
 



לדף הקודם   
דפים:  

17,829
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPaint Pastel Princess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Paint Pastel Princess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)