לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

תשובות לשאלון השבועי (שינה)


האם אי פעם נרדמת בשיעור בבי"ס?

לא שזכור לי. אבל היו לא מעט מקרים של כמעט-נרדמתי מרוב שיעמום כמובן.

 

פעם נרדמת באמצע סרט\הצגה\תוכנית טלויזיה?

תכנית טלויזיה, בטוח שקרה איכשהו ומתישהו.

הצגה - מעולם לא.

סרט - כמעט. נראה לי שזה היה בסרט השני של המטריקס, ישבנו קרוב מדי כי לא היו כרטיסים אחרים ובשלב כלשהו הכל התחיל להראות אותו דבר וכמעט נרדמתי.

 

פעם נרדמת והפסדת אירוע חשוב במיוחד?

אלא אם כן שיעור בביצפר זה "אירוע חשוב במיוחד", אז לא, לא קרה לי.

 

האם לעיתים את מתקשה להירדם?

מדי פעם, אני מניחה שזה קורה לכל אחד. לפעמים קשה לכבות רצף מחשבות רנדומלי.

 

מה עוזר לך ברגעים כאלה?

ניסיתי בעקשנות פשוט לשמוע מוזיקה, אבל רוב הדברים שהקשבתי להם, גם אם הם היו שקטים, גרמו לי להישאר ערה עוד יותר ויותר ולשיר את השירים (בשקט, זה בסדר).

זה גם למה אני לא באמת מצליחה ללכת לישון עם מוזיקה ברקע, זה לא באמת עובד עליי.

 

מהו החלום הכי מטורף שאי פעם חלמת?

וואו, הם באים כל כמה שבועות, וכשהם באים, זה לכמה ימים. אני לא באמת זוכרת ואין לי ממש כוונה לספר.

 

פעם חלמת חלום נבואי?

פעם-פעמיים.

 

מהו משך הזמן הארוך ביותר בו לא ישנת?

מה שאני זוכרת בינתיים זה ה27 או משהו שעות בתחילת סמסטר חורף האחרון, עם זה שנשארתי ערה אחרי המסיבה עם ההופעה של היהודים, ועוד העזתי ללכת לתרגול מד"ח ב10 בבוקר...

 

ולסיום, האם את אוהבת לישון?

כמובן, בטח ובהחלט! אחד התחביבים היותר מפותחים שלי.

 

 

נכתב על ידי , 15/10/2008 00:07   בקטגוריות שאלונים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-16/10/2008 10:55




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)