לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

! Please don't eat the monkeys


-> זה מה שקורה, כששוקי מנסה לתרגם לאנגלית משפט נוסח: "נא לא להאכיל את הקופים".
שמעו- גם לאכול את הקופים בגן חיות זה לא כ"כ מומלץ אחרי הכל...
נראה לי שהוא אמר את זה כשאלן באה לכיתנו שלנו, אחרי שיעור ספורט מזעזע במיוחד שהיה [לקחו אותנו לאולם הגדול, והסגור, והמחניק, כדי להתכונן לריצת 5 דקות. היה מזוויע. אני לא יכולה לנשום שם! נקודה! אם השנה כ"כ השתפרתי בריצות האלה, אני מגיעה לאולם ההוא- וזהו! לא מסוגלת לרוץ נורמלי! פויה...] וסחבה כמעט מכולם אוכל. (חוץ ממני! ניהאהאהאהא!) עשיתי עם ליז חילופי אוכל. (האלדושקי שלי, מול הקרקרים שלה. חיחיחי. היום היא הייתה יותר מדי כמו רייסטלין: גוססת, משתעלת, צהובה וסקינית שכזו P:, אבל הבטחתי לה לא לצחוק על זה יותר... *מפסיקה*)

בסה"כ- היום סתם היה יום ארוך שכזה...
הספקנו עם ליז לסיים לכתוב שאלון 100 שאלות שולט ביותר, שיגיע לכאן בסופשבוע!
יהיה כיף... מבטיחה לכם.
אפילו שכנענו את לנה לענות, וגם את ארז (שפרש באמצע כי הוא שמע שפרצו לו לבית oO אז הוא הפסיק לענות), היה מבדר.

נשארנו היום למעבדה בפיסיקה (אחרי ששבוע שעבר עפנו הבייתה P:). דווקא היה לא רע, חוץ מהפרט היחיד שהמורה התעקשה שנישאר עד סוף השיעור ונגיש לה את הדוחות היום, במקום לשחרר אותנו שעה לפני הזמן, ולאפשר לנו להגיש מחר או אח"כ... זה קצת באסה בהתחשב בעובדה שאני חייבת לחזור הבייתה נורא מהר בימי שלישי. ועוד אני וליז נתקענו כמעט הכי אחרונות, בגלל איזה חישוב אידיוטי שלא יצא לנו, ורק ברגע האחרון הצלחנו...


בכל אופן, הגעתי למסקנה שנגדים של 100 אום עושים לי את זה! יש להם כאלה רגליים שקסיות, וגוף חלק, והם אפילו צבעוניים (יש עליהם פסים)!
-ואני סתם מזיינת ת'שכל, אז אני אפסיק-


היה שיעור מוסיקה סביר שכזה.. לא יותר מדי רע, לא יותר מדי טוב... לשבוע הבא אני אשתפר... מקווה...
ניסיתי להתחיל ללמוד לספרות (מבחן יום חמישי...) קראתי חצי עוד ופרשתי בשיא P:

וכואב לי הגבבטירוף כבר יומיים!!!
help?

טוב, אני אסגור, במילא אין לי כוח להיות יותר מדי מעניינת היום (בעצם- אפעם אין לי כוח לזה :O חיחי... רואים את זה, הא?) גם היה לי סתם יום רגיל שכזה...
(טוב, לא בדיוק, היה עוד ציטוט עם קטע משעשע, אבל זה כבר בהקשר לשאלון שכתבנו, וזה יבוא יחד איתו בסופשבוע...)

אווו- בשורה טובה:
*תחזיקו לי אצבעות*
מחר אמור לבוא טכנאי לתקן לי את המחשב!
סוף סוף!

תתפללו שלא תראו כאן ורוד!
זה הדבר הראשון שאני אעשה אם הוא יתחיל לעבוד- להעיף מכאן את הצבע הזה, ולשנות כמה דברים!

וזהו להפעם...

מיאו ולילה טוב!!!

^_^



נכתב על ידי , 2/11/2004 23:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-5/11/2004 01:00




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)