לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

תשובות לשאלון השבועי [על העתיד, או משהו כזה]


מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?
כשאני אהיה גדולה אני ארצה להיות קטנה.
בינתיים, אני רוצה להיות ילדה גדולה שיודעת מה היא רוצה מהחיים שלה. (כי כרגע אני לא)

מה את עושה כדי להשיג את זה?
פחות או יותר כלום.
לימודים לתואר ראשון לא בהכרח יספקו הכל.

איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים?
מממ... בתקווה, עם עבודה קבועה עם משכורת לא רעה.
כנראה עדיין בחיפה.

איפה את רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
וואו, זה הרבה.
מבחינת מיקום אני מניחה שעדיין בארץ.
אולי עד אז אני כבר אדע מה אני רוצה להיות כשאני אהיה גדולה. P:
(וכמעט עניתי על זה משהו נוסח: "רודפת אחרי 2 צוציקים קטנים שעושים לי רעש בכל הדירה")

מה יקרה אם לא תצליחי להגיע למטרות שלך?
אני אקפוץ מהחלון!
סתם, ברור שלא.
האמת, אני מניחה שאני פשוט כרגיל אהיה מאוכזבת מעצמי ואנסה למצוא מטרות חדשות שמתאימות לי.

האם תרצי להתחתן?
אני מניחה שכן, לכל הפחות להיות עם מישהו "happily ever after"

מדוע להתחתן? בגלל כסף או אהבה?
אהבה כמובן.
(אלא אם כן מצאתם מליונר בן 90 על סף מוות, אז הממ... i don't know. לכו על זה?)

כמה ילדים את רוצה?
שניים או שלושה.
(2 בנים ובת.)

האם תהיה לך חיית מחמד? איזו?
חה, אם עד עכשיו לא הייתה לי אז אח"כ תהיה?
אני מניחה שאם בכלל, זה יהיה חתול.
אני לא אסתדר עם כלב, ודגים נראים לי משעממים למדי, גם אם הם קישוט יפה לסלון P:
(ואוגרים/חמוסים ועכברים קטנים מעולם לי עשו לי את זה עד כדי כך שאני ארצה לגדל כאלה.)



נכתב על ידי , 4/11/2008 15:47   בקטגוריות שאלונים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-8/11/2008 22:42




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)