לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

שלי לענות שאלון!


(או בתרגום ישיר: עניתי סוף סוף על השאלון. בידור לא מובטח. בזבוז זמן כן. תהנו!)

 

-מי שרוצה יכול לקחת את השאלון מכאן, או מכאן, עם חובת לינקוק גם אליי, וגם אל מונלייט-

 


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

 


עוד שאלון מבית היוצר של MoonLight&NightSky:


לכל מי שמעוניין לענות על השאלון:


תגנבו לנו אותו בכיף, רק בתנאי שתשימו לינק לבלוגים שלנו ...


ותודיעו לאחת מאיתנו על זה...


 


 


שאלון 100 השאלות העקומות ביותר:


 


 


1. מה יעשה אי טי כשיגיע לכדור הארץ?


ינסה לחפש את מאפייני המדינה היהודית כמובן.


 


2. מהי מילת הקישור המועדפת עלייך?


נאמ, מיפ, מיאו, בלאט וכו'.


 


3. איזה סוג של שוקולד אתה הכי אוהב?


שוקולד. כל סוג. עצם היותו שוקולד מעוררת תאבון. (אבל בעיקרון- שוקולד מריר. או שוקולד עם תפוז. או עם כל התוספות נוסח: סוכריות מתפוצצות, עדשים, אגוזים ושאר יאמי למיניהם)


 


4. כמה שעות רצוף אתה יכול לישון?


כמה שצריך!


פעם ישנתי בסביבות ה14-15, אבל הייתי יכולה להמשיך אם לא הייתי חייבת להתעורר.


 


5. באיזה צבע הפוני שלך? (והפעם מדובר בפוני – החלק הזה של השיער שתקוע מקדימה, ולפעמים מסתיר את המצח – ולא החיה הקטנה דמוית הסוס).


בלונד טהור.


חיחי, סתם, אין לי פוני, אבל הכמה שערות שיש לי בכיוון- נשארו בהירות כמו שהייתי קטנה. גיחי.


 


6. אם היית זבוב, איזה קולות היית עושה?


מיייייייצי מיצי מיצי *בום* -מתנגשת בחלון-


 


7. איזה צלצול יש לך בפלאפון?


 Holding out for a hero מתוך הפסקול של שרק


 


8. מה היחס שלך לתחתונים שיש עליהם לבבות קטנים?


בעיקרון- אין לי בעיה איתם, אבל גם אין לי כאלה..


אז אהה... שמי שיש לו כאלה (*אהמליזאהמ*) ימשיך להנות מהם!


 


9. נעלי ספורט עם שרוכים, סקוטשים או ריץ'-רץ'?


שרוכים... למזלי למדתי לקשור אותם, שלא כמו אנשים אחרים, ובכלל- שרוכים זה אחלה.


 


10. מה יגרום לך ללבוש גופיה ורודה?


אההה... העדר גופיות אחרות (יש לי 2, בורוד ממש בהיר, שאני לובשת רק בבית, מדי פעם)...


או סימום יתר ע"י פקצ"ות


 


11. האם יצא לך לשבור קיר?


האמת, יש מצב... אבל לא ממש זכור לי...


 


12. מהם הכוחות העל טבעיים שלך? (במקרה שיש לך כאלה, או במקרה שאתה חושב שיש לך כאלה).


טלפתיה וקריאת מחשבות. כישרון מעוות לדעת מה הולך לקרות/אינטואיציה די חזקה (נראה לי שירשתי את זה מסבא). וכישרון מוצלח לזיוני שכל!


 


13. בסופרמרקט: שקיות נייר-חום או פלסטיק-לבן?


בהתחשב בעובדה שבארץ לא יצא לי לראות שקיות נייר- אז פלסטיק. אבל לא ממש אכפת לי.


(התפתתי לענות משו נוסח: "עגלות שוק כמו של סבתות למיניהן")


 


14. יש לך כרטיס תלמיד?


לצערי כן. מה אני אעשה שמכריחים אותנו דווקא בי"ב- לבוא עם כרטיסי תלמיד.


 


15. יש לך כרטיס חבר מועדון?


של רב-חן


היה אמור להיות לי גם של kitaro  אבל כנראה רק אנשים סודיים קיבלו אותו, וויתרו עליי, שיהיה... דווקא חבל, אני מתה על החנות.


אההה.. מה עוד... *מחטטת בארנק*  *מוציאה כרטיסיה גמורה*  *מוציאה ציור של כיפה ירוקה שיש לי שם עוד מימי כיתה ט'*


אה, יש לי כל מיני כרטיסים של אסקייפ, שנותנים לי הנחות בכל מיני שטויות.


ונראה לי שזהו...


 


16. –לקרוא במבטא ספרדי-פקצ"י-: אדום או ירוק?


(ורוד זוהר!)


אדום.


(וגם ירוק J (


 


17. אם היה לך היפופוטם בתור חיית מחמד, איך יו קוראים לו?


עדן!


:P


 


18. מייייייצי מיצי מיצי מיצי?


מיאו!!!


 


19. מה היחס שלך לדריסה של כלבים קטנים?


אנטי.


הקטנים הם הכי חמוטים.


(חיחי, אתם ממש לא רוצים לדעת מה גרם להמצאת השאלה הזו)


 


20. אם היית כותב ספר, במי היית בוחר בתור הדמות הראשית?


דרקון שחולה בדרקנת, כפריים מטומטמים וקליפות ארטישוק. (או במילים אחרות: רמז דק לליז-*אהמ להמשיך את הסיפור שלנו ולסיים אותו כבר! אהמ*)


 


21. באיזה צבע הגלימה שלך? (במקרה שיש לך גלימה).


שחורה!


(למרות שלחתונה הפיקטיבית שלי הציעו לי ירוקה..)


 


22. מה קורה למורה לפיזיקה שמושלך מהחלון של הקומה השלישית?


מה שיקרה לעז אם נשליך אותה מהחלון, ומה שיקרה לכל דבר אחר שאני שונאת שיושלך (בטעות) מהחלום. ולא,אין כאן קשר לשום תאוצה, מהירות התחלתית ושומדבר אחר.


נשמתם תתענה בגהנום.


 


23. למה פילים לא משחקים כדור-עף?


כי הם עסוקים בלנהל את בית הספר שלי, ובכלל, הם עלולים בטעות לשאוף את הכדור..


 


24. למה כלבים לא יכולים לחלות בחתלתלת?


כי אין להם גנים של חתול. – מוהאהאהא-


*סוגדת לחתולים מושי-מושלמים*


 


25. כמה מרקרים יש לך בקלמר?


אהה... 3-4 ,בד"כ 3 (ירוק, כחול וצהוב)


 


26. האם הפנו אותך אי פעם ליועצת/פסיכולוג/פסיכיאטר? אם כן, מתי ולמה?


עדיין לא. אבל חכו חכו... עוד יגיע היום הזה...


נראה לי שאני בעצמי אפנה את עצמי לפסיכולוג.


 


27. מה היית לוקח איתך לאי בודד?


טירה.


 


28. אם היה לך מליון דולר, מה הדבר הראשון שהית קונה?


טירה על אי בודד.


 


29. איפה היית רוצה לחיות, ולמה?


ע"ע שאלה 27/28


או אי שם באירלנד/סקוטלנד אזורי אנגליה היפים וכו'.


 


30. אם היית מגיע לבית חולים עם גולה בנחיר, מה היה אומר לך הרופא?


"שמעי. יש לי חדשות טובות, וחדשות רעות. החדשות הטובות, שאפשר להוציא אותה. החדשות הרעות- אסור יהיה לך לנשום יותר."


 


31. אם היית חי בעולם דמיוני, איך העולם הזה היה נקרא?


The realm


חיחי, סתם...


נראה לי שהוא היה נקרא wonderland או משו..


סתם, אני ממש גרועה בשמות. :P


 


32. מה היית רוצה לשנות בעצמך, ולמה?


משקל, פנים, קנאה ואולי עוד כמה דברים.


למה? ככה. כי אני שונאת את עצמי כנראה...


 


33. איזה קולות עושה ספר כשמלטפים אותו?


מיאו. מניסיון. ^.~


 


34. מה היה הספר האחרון שקראת?


שסיימתי לקרוא- "המאהב". לצערי...


שאני קוראת עכשיו- "דרקונים של דמדומי סתיו". נשאר לי בערך חצי!


 


35. האם אתה חבר בכת, אם כן איזו?


-מידע חסוי-


 


36. האם אתה חבר בקת הסטן?


Maybe so, maybe not


 


37. מה היית רוצה שיציירו לך על הבלון שתקבל ליום הולדת?


פורטרט עצמי של נותן הבלון.


(הכרחתי כבר את עדן ותום P:, עכשיו נשארתם אתם.)


 


38. האם אתה אלוהים?


בהחלט. הסגול.


נעים להכיר.


 


39. האם יש לך פיצול אישיות?


לי? מה פתאום...


אויש סתמי ותגידי להם את האמת.


כן! די להסתיר אותנו משאר העולם!


אויש, תמיד שנאתי אותה...


 


40. למה תה הוא משקה אקזוטי?


כי הוא בטעם פירות...


תה הוא משקה אקזוטי? =O


אה, אולי כי שבטים נידחים היו שותים אותו, והאנגלית סתם גנבו מהם את המסורת?


 


41. מה המסטיק האהוב עלייך?


אורביט תפוח!


 


42. האם הטרידו אותך מינית בטלפון?


אהה... האמת- יש מצב...


 


43. האם הוטרדת ע"י פדופיל?


כנ"ל. :P


 


44. האם ננשכת ע"י עז?


לא. ביפ עדיין לא נשך אותי, וכדאי לו גם לא לנסות.


בכלל, כדאי לו לנסות על עצמו את שאלה מספר 22


 


45. מה מעיר אותך בבוקר?


הפלאפון שלי. 3 פעמים ברצף. זה באמת לא עוזר כ"כ...


 


46. באיזה צבע הסקאי (השמיים) שלך?


סגול. אבל זה נדוש...  ("and watch my purple sky fly over me…")


אז אצלי הם סתם בצבע תכלת יפה.


 


47. מה יהיו מילותייך האחרונות בעולם הזה?


Wish me luck


 


48. אתה רוצה להגדיל ארוחה בשקל תשעים?


לא, אבל בא לי גלידה.


 


49. כמה כריות יש לך על המיטה?


לא כולל בובות פרווה, ביום ממוצע- 2


 


50. האם אתה חושב שתצליח לענות על כל 100 השאלות?


אם הגעתי ל50-למה לא?


חוצמזה- אם הצלחנו לכתוב 100 שאלות, אין שום סיבה שאני לא אענה על כולן.


 


51. מה היה היצור האחרון שעבר מולך את הכביש?


חחח... למען האמת- זאת הייתה מרכזת השכבה שעברה את הכביש מולי כשחיכיתי לאמא שלי ביום שישי.


בהחלט עונה להגדרת "יצור".


 


52. כשהיית קטן, מה רצית להיות כשתגדל?


עוד יותר קטנה! (נכון עד עכשיו...)


סתם... אבל לא היה לי חלום כלשהו לגבי מקצוע או משהו...


 


53. מה היה הדבר האחרון שנפל לך על הראש?


בובת פרווה של כלב, שאמא שלי החליטה להעיף עליי בבוקר כדי להעיר אותי.


 


54. על מה אתה חושב כרגע?


יו, איזה שיר יפה!


ומשו נוסח – למה אני מבזבזת את הזמן היקר שלי?


 


55. מה אתה רוצה לעשות כשאתה רואה פקצ"ה?


לירות. להשמיד. לברוח.


 


56. מי היה האדם האחרון שצבט אותך בתחת?


אממ... שאלה טובה, כי אני לא ממש זוכרת שצבטו אותי בתחת לאחרונה...


 


57. מה היית עושה אם חתול שחור היה עובר מולך את הכביש?


"מייייייייייצי מיצי מיצי" חיחי. הייתי מסתכלת עליו כדי לראות ששומדבר לא דורס אותו.


 


58. מה אפשר להכין מחסה, אפרסק משומר ודג מלוח?


מאכל צבעוני ומגעיל ביותר.


ואם אתם חברים בתנועת נוער כלשהי- ארוחת צהריים איכותית ביותר (יחסית) לחניכים האומללים שלכם.


 


59. איך תוכיח לעולם שאתה נסיכה אמיתית?


שאלה זו נכתבה במיוחד עבור הזכרים בעולם הזה (בגלל זה הלשון זכר).


אני אישית יודעת שאני לא הכי נסיכה אמיתית, אז אני לא כ"כ אנסה.


 


60. אם במקרה (או לא במקרה) תגיע לחוף נודיסטים, מי יהיה האדם הראשון שתפגוש?


נודיסט?


 


61. איך נראה השיער שלך כשאתה קם בבוקר?


באופן משעשע ביותר- הרבה יותר טוב מאיך שהוא נראה אחרי סירוק. (נשבעת!)


 


62. מה עושה לך את זה?


אההה...


-חסוי-


 


63. מה זה היפי?


ההומלס המקומי עם פאת ליצן.


 


64. האם אתה סוגד למישהו/משהו? אם כן, למה?


בעבר סגדתי לג'ינג'ים. הפסקתי עקב טראומה נפשית כאובה ביותר.


עכשיו אני סוגדת לאנשים מוכשרים נטו.


(ולאלוהים הורוד והפונייתי.)


 


65. מה היית בגלגול הקודם?


חתולה במצרים העתיקה.


 


66. מה תהיה בגלגול הבא, למה?


אני בספק האם אני ארצה לחזור שוב לעולם הזה.


אם כן- משהו עם כנפיים. אני רוצה לעוף.


אולי פרפר.


 


67. מה הדבר הכי מוזר שנמצא אצלך בחדר?


חתולה שחורה ממצרים העתיקה. Oo


דובי ענק שהוא יותר עתיק ממני (באיזה שנה-שנתיים) שהבאנו מברה"מ, ויש עליו 3 סרטים ענקיים לשיער שהיו שמים עליי כשהייתי פיצית.)


 


68. האם אתה מגדיר את עצמך כיצור רשע? למה?


כן. כי אני מאחלת לאנשים בהצלחה כשהם הולכים לשרותים.


(היי- אחרי שאיחלתי ללנה בהצלחה יום אחד, אמרו לי שזה היה רשעי מצידי.)


 


69. האם אתה בעד אונס דובים?


אם הם על התיק של אלן- או-הו כמה אני בעד!


 


70. מה המאכל הכי אהוב עלייך?


גלידה עם קצפת ודובדבן (ואפשר סלט פירות מתחת).


או כל מיני מאפים ועוגות.


אבל אני גם אוהבת מלא דברים, גם כל מיני סלטים ומנות טעימות.


אבל מן הסתם הכי יאמי זה קינוחים.


 


71. מתי הייתה הפעם האחרונה שהיית חולה, ובמה היית חולה?


הייתי קצת מצוננת בקיץ (!!!)...


אבל אני חולה נפשית-באופן תמידי.


 


72. למה לסנטה קלאוס יש פאה?


כי מה עוד הוא יכול לעשות מפרוותם של איילי הצפון?


 


73. האם היה לך אי פעם סטוקר? האם ידעת מי זה?


לא ממש נראה לי...


oO


 


74. מי מהבאים יוצא דופן: השפן של פלייבוי, בקבוק קולה, דובון איכפת לי, מזלג? למה?


השפן של פלייבוי.


רק איתו אי אפשר לרצוח אנשים.


(למרות שיש כאלו שיפריחו גם את הטענה הזו.)


 


75. אם יכולת לוותר על מקצוע לימוד כלשהו, על מה היית מוותר?


חברה!!! שונאת את האורקית!


ואזרחות...


 


76. אם תרגיש חשק עז להגיע לכלא, מה תעשה?


ארצח את האורקית במו ידי. גם יחסוך אותה לעולם, וגם אני אשיג את מטרתי.


 


77. מה תעשה אם יצמח לך זקן?


אתחפש לאדם מ"המאהב". P:


 


78. על מה תקבל פרס נובל?


על טמטום יתר.


 


79. האם אתה מבצע פוטוסינתזה בזמנך החופשי?


לא. זה שיש לי עיניים ירוקות לא אומר שאני צמח!


 


80. מי מהטלטאביז הכי סקסי?


למען האמת, היום הגעתי למסקנה שזה אכן דיפסי. כי היום בבוקר,אמא שלי העבירה ערוצים, ואיכשהו נפלתי על הטלטאביז, ודיפסי עשה שם ריקוד נורא מוזר, ולא הפסיק לנענע את התחת השמן שלו.


בעצם- ללה גם חמוטה. (טוב, קשה להגיד עליהם שהם חמודים, אבל עדיין)


 


81. איזה אזור/חדר/פינה בבית שלך אתה הכי אוהב?


המיטה והמחשב. בעיקר המיטה. הכי שימושית. (לשינה!!!)


 


82. מה הדבר הכי מפדח שקרה לך בזמן האחרון?


הפאדיחות שלי נשארות חסויות


 


83. מה הדבר המעצבן ביותר שקרה לך בזמן האחרון?


המחשב שלי היה חצי מת.


למזלי זה עבר.


 


84. מהו המשפט/ביטוי/מילה שאומרים לך הרבה ואתה ממש לא סובל?


אהה... אני בטוח אמצא משו כזה מתישהו...


 


85. מי לדעתך צריך לשלוט בעולם?


האלוהימיות!


 


86. למה 3 לא מתחלק ב-2?


זה סיפור ארוך.


היה היה 3 עגלגל וחביב. 3 היה רעב, הלך למקרר, ולא מצא אוכל. הוא חיכה לארוחת צהריים, אך היא לא באה. השעה הייתה 1:59 ו3 פשוט השתגע. הוא לא ידע מה לעשות עם עצמו והבטן המקרקרת שלו, אך לפתע מצא שטר של 200 דולר שצצו לפתע על השולחן. הוא החליט שזה יהיה נחמד לצאת למסעדה יוקרתית ולאכול כראוי. הוא לבש את נעלי הלקה היפות והמצוחצחות שלו, ויצא החוצה. מחוץ לבית שלו יש מדרגות שמובילות לרחוב, ו3 החל לרדת בהן, אך לפתע נעליו המבריקות סנוורו אותו, והוא נפל והתחלק לו במדרגות. הוא הספיק רק להסתכל על השעון, ולראות שהשעה היא בדיוק 2, ואח"כ הוא איבד ההכרה.


הוא התעורר בבית חולים, שבו לא נתנו לו לאכול כי רצו לקחת לו דם ולעשות לו מלא בדיקות מגעילות.


3 נותר רעב, וזכר את מה שקרה לו ב2, ומאז זה מספר ארור בשבילו.


בדיוק מאז, 3 אף פעם יותר לא מתחלק ב2.


 


87. למה לא כדאי לאכול שפנים דרוסים?


כי זה לא טעים, וזה בא באריזה לא אופנתית, ויש לי טראומה מאז שתום סיפר לי שהוא ראה בסופר אחד בחו"ל במקפיא, שפנים או משו כזה למאכל.


 


88. מה לא היית שם בסנדוויץ'?


שפנים דרוסים.


וסתם ג'יפה ברורה שכזו.


או דברים שאני לא אוהבת לאכול.


 


89. למה צריך לרוץ בשיעור ספורט?


כי יש לי מורה ****!


 


90. מה היה גורם לך לזחול על הרצפה וליילל?


לי לא. לעדן כן. וזה רעיון הזוי של לנה במשחק "אמת או חובה".


 


91. מה לדעתך יכול להגיד בן אדם מסומם לעץ?


Will you marry me?


 


92. מה חי בעליית הגג?


קרלסון! (אני בספק אם יש ילד רוסי שלא מכיר את הסיפור. ולא גנבתי את זה מפטל, דווקא נורא הופתעתי שהיא עלתה על זה לבד...)


אבל למען הדיוק- קרלסון גר על הגג, ולא על עליית הגג..


אז בעליית הגג אני אגור! (אני אעבור לעליית הגג של ליז! ראי הוזהרת...)


 


93. איזו תוכנית טלוויזיה היית רוצה להנחות?


מופע שנות ה70... אבל זו סדרה ולא תכנית...


אולי תכנית שמחלקים בה כסף, כדי לדעת איפה הוא מוחבא, ואז לפרוץ לשם בחשאי! ^.~


 


94. כמה גרביים לא תואמות יש לך בארון?


אני בטוחה שאני אמצא איזה 2-3


 


95. אם היית רוצה ללחוץ על כפתור, מה היית עושה?


נכנסת לפוסט הזה.


 


96. למה מגלחים כבשים?


כדי ליצור מהן פודלים. (תהליך הפוך מפינת היצירה)


 


97. בא לי לרקוד טנגו, מה איתך?


היי- נראה לי שלא נשאר אדם מוכר שלא אמרתי לו שאני רוצה לרקוד טנגו...


 


98. נסח משפט אחד בשפה הפקצ"ית.


Xנ* ל**ק ט!טXל* Xנט* כל Nה שקש!ר לפקצ*ית. ל**ק כX*ל! דXXXX !!!!


(לקח לי יותר 2 וחצי דקות לכתוב שורה. ג'יש...)


 


99. למה ג'ורג' הלך לפארק?


כדי לאנוס דובים! סתם... אהה... כדי לברוח מהמציאות ולהראות לעולם את האסקפיזם שלו או משהו כזה... אין לי מושג, אבל כשישאלו אותי במבחן באנגלית (השאלה נכתבה עקב שיעור אנגלית בו למדנו סיפור על ג'ורג') אני בטוח אכתוב בתשובה  American dream כי המורה תמיד מזכירה את זה...


 


100. ועכשיו, לשאלה הגורלית ביותר שתכריע את מהלך חייך עד קצם:


מדוע ולמה ענית על שאלות שכתבו שתי פסיכיות משועממות באמצע שיעור? 


בתור אחת משתי הפסיכיות, אני שמחה לענות שפשוט אין לי מושג!


אבל היה נחמד לבזבז ככה איזו שעה...


^_^


 


 

 

נכתב על ידי , 6/11/2004 16:00   בקטגוריות Moonlight&NightSky cooperation INC  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-6/11/2004 16:59




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)