לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

פוסט בנקודות.


לא עשיתי את זה מזמן, אבל עבר עליי סופשבוע ארוך, שבו לא כתבתי, ופשוט מצאתי את עצמי ללא כוח לכתוב...


אז סיכום קל בנקודות.


 


 


יום רביעי: 3.11.2004


 


+ להתחיל ב10 וחצי, זה מוי כיף!


לפספס קצת בכוונה את האוטובוס לביצפר- הרבה פחות. במיוחד כשהאוטובוס הבא, בא רק 20-25 דקות אחרי. :/


 


+ כאב לי הגב בטירוף, כבר מלא זמן לא כאב לי ככה, ועוד הפעם באמת ללא סיבה.


ר' הזונה עוד החליטה להדליק את המזגן אחרי ההפסקה במחשבים, כ"כ רציתי לזרוק אותה מהחלון באותו רגע, כי הוא פשוט קירר אותי יותר, והכאבים התגברו. לנה נתנה לי כדור, שממש עזר (תודה מותק!) רק שבגלל המזגן- ההשפעה שלו עברה מהר מדי. אוף. לא הלכתי לרובוטיקה. לא הייתי מסוגלת לשרוד אפילו דקה נוספת בביצפר.


 


+ בערב בא הטכנאי. היה משעשע. כלומר, היה עצוב קצת. הוא באמת ניסה להציל את המחשב שלי, רק שהיו בו כ"כ הרבה דברים מזוהמים, שהwindows שהיה לי, מת יחד עם הוירוסים. 3 וחצי שעות הוא ישב פה לנסות להציל, ולא הלך. אז לקראת 12 בלילה, הוא התקין לי וינדואוז חדש, והוציא לי את התיקיות החשובות (אוסף התמונות, שאני באמת אולי יום אחד אשלח לספר השיאים של גינס, והמוזיקה, וכל הדברים החשובים שהיו לי. זה היה ממש מזל שהוא הצליח לשמור את זה, בלי ממש לפרמט את המחשב.)


הלכתי לישון לקראת 1 בלילה, כי החלטתי לנצל את העובדה שהצדיה-פלייר עובד לשם שינוי, ושמעתי מוזיקה עד שהתמוטטתי מול המסך בערך...


 


יום חמישי: 4.11.2004


 


+ היה מבחן נורא עקום בספרות על שירי ביאליק. אני מפחדת מהתוצאות שלו...


 


+ חצי שיעור אזרחות בוזבז על תרגיל ירידה למקלטים. אה, סלחה, תיקון טעות- תרגיל ירידה למסרון מעבדות הכימיה-פיסיקה, כי בעצם אין מקלט עבורנו. היה קצת מבדר. אמרו לנו לשבת בצד המזדרון שמול החלונות. תודה באמת, כשיפציצו אותנו, גם כל הרסיסים מהחלונות, במקום לעוף לנו מעל הראש- יעופו עלינו, וגם נתפוצץ מכל החומרים של המעבדות. מי אמר שלא דופקים את הבוגרים?


אבל קיבלתי צל"ש מהמורה שלי להיסטוריה בשנה שעברה, שאמרה שאני "יושבת מצוין" אין לי מושג מה היה כ"כ מעולה בישיבה שלי, זה פשוט היה מצחיק לקבל על זה הערה טובה.


 


+ לא היה מבחן ריצה בספורט! וויהי! (אבל יש ביום שלישי, פיכסה.)


 


+ שיעור נהיגה כפול, ועקום ביותר.


 


+ ירדתי אחרי בקניון והסתובבתי קצת, כי אמא שלי הייתה צריכה לאסוף אותי. הסתובבתי ממש קצת, משכתי זמן. לא היה לי כוח להכנס לחנויות, גם שלחלק דוקא רציתי. אני פשוט לא אוהבת להסתובב ככה לבד, במיוחד עם תיק ביצפר על עצמי. הלכתי למקדונלד'ס, קניתי גלידה ענקית ובזבזתי ת'זמן. נתקע להם שם שיר בדיסק, שיר גרוע ביותר. והם כל הזמן ניסו לשים אותו ולא הצליחו. פויה.


 


+ אח"כ נסענו לבית קברות. זה היומולדת של סבא שלי (ז"ל), אז הלכנו עם עוד דודה לבקר את הקבר שלו, ועוד כמה בהזדמנות. הדודה הזו מדכאת. אני אישית לא מסוגלת לבכות, והיא כל הזמן בוכה על המתים. זה מדכא בצורה בלתי אנושית.


 


+ בערב בא הטכנאי שוב. כדי לסיים להתקין לי כל מיני תוכנות חשובות.


האנטיוירוס הראה 0 וירוסים. זה מראה שכבר שכחתי מזמן איך הוא נראה, וזה עשה טוב.


הוא התקין לי icq נטול פרסומות! וגם תכנת צריבה מתוחכמת יותר ממה שהיה לי, שהיה בה איזה קראק, שהשמיע מוזיקה מצחיקה ביותר. ממש ראיתי מול העיניים שלי את הריקוד המצחיק של אלן, לצלילי המוזיקה הזו!


בקיצר - המחשב שלי חזר בגרסא משופרת ביותר!


ייאי!


 


+ הפעם ישבתי עד 1 בלילה, רק כדי להגיב לכל התגובות שהצטברו בבלוג בזמן שלא יכולתי לראות אותן. מישו אמר משועממת ולא קיבל?


 


יום שישי: 5.11.2004


סתם שכזה, אני לא זוכרת יותר מדי קטעים... אולי אני אזכר ואעדכן...


 


יום שבת: כנ"ל


חוץ מהעיצוב החדש ששחר עשה לי! ^_^


 


יום ראשון: 7.11.2004


+ שעתיים מעבדה בפיזיקה. תמיד עדיף משעתיים רגילות!


 


+ שעתיים חלון. ישבתי לקרוא קצת, ואח"כ הלכתי לספריה לנסות לעשות שיעורים... בעע...


 


+ קיבלתי 96 במבחן בתנ"ך! אני לא מאמינה על עצמי! בעצם, אני כן, אבל זה היה נורא מפתיע, במיוחד כי היא ממש כיסחה בציונים...


(מישו אמר אלוהים ולא קיבל? ^.~)


 


+שיעור נהיגה, הרבה יותר טוב מהקודם. הוא הביא לי תאריך לטסט. נראה עד כמה הפעם זה אמין... :/


 


+ מייזל טוף לאמא! מומולדת היום!


 


זהו בערך.


 


"ארץ נהדרת" חזרה! ייאי!


 


 


 




נכתב על ידי , 7/11/2004 20:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-8/11/2004 17:44




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)