לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

תשובות לשאלון השבועי



מה ההגדרה שלך לגיהנום ולגן עדן?


לא יוצאת דופן בהרבה.

בעצם, על מי אני עובדת.
אבל אם אני אתחיל לפרט, זה לא ייגמר בקרוב..



האם את מאמינה בחייזרים? ואם כן(וגם אם לא), האם הם רוצים להרוג לשחוט ולכתוש
אותנו? או שהם רוצים שלום?

אני מאמינה בחזירים! ^.~

והם אכן רוצים להשתלט על חיינו, יחד עם העכברים הקטנים האלה מהסרט "בייב"!

וחייזרים- לא יודעת, אבל אני מכירה אחת כחולה מצדק, שבזמנה החופשי עוזרת לי לטעון שאני ירוקה מנוגה ולא, אנחנו לא רוצות להרוג ולשחוט ולכתוש אתכם. (בינתיים.)
-או שבעצם... *demonic smile*

אם אלוהים היה מגיע לאדמה, באיזה גוף (או דמות) הוא היה מופיע ?


אה, נו, זה קל!

בתור פוני ורוד על רקע שמיים סגולים!


(ונראה כמה זמן ייקח לכם לקלוט P:)

אתם מאמינים בקסמים, ניסים, הארי פוטר?

הארי פוטר הוא דמות מספר שולט.

קסמים וניסים- קצת מאמינה, לא שיש לי הוכחות חותכות לכך, אבל נגיד ש...



אם ג’יני בא ונותן לך משאלה אחת, את מאלה שיבקשו אין סוף משאלות או תבקשי משאלה
אחת וזהו (ואם כן מה הייתה המשאלה?)


אני בהחלט מאה שיבקשו אינסוף משאלות!
(ג'י, ואני חשבתי שאני היחידה שעלתה על הפטנט הזה של לבקש מלא משאלות על המשאלה הראשונה. Oo)

פעם ניסית לרכב על מטאטא? (ותיהיו כנים!)


לא, אני לא עד כדי כך.............

למרות שהייתי מספיק פסיכית כשהיתי בגיל של גן בערך, כדי אשכרה לנסות... אבל לא נראה לי שבאמת ניסיתי.

מה אתם אומרים- שווה לנסות? =O

בעבר, בימי הבניים שרפו מכשפות, האם אתה מאמין שהם באמת היו מכשפות, ואם אתה
היית שם, היית שורף אותם?

אולי הן באמת היו מכשפות, למרות שחלקן סתם היו מכוערות שנפלו למקום הלא נכון.

לא, לא הייתי שורפת אותן. במיוחד כי נראה לי שהיו מנסים דווקא לשרוף אותי...

גילגול נשמות או נולדים-חיים-מתים?


גלגול נשמות



אם הייתה ניתנת לך ההזדמנות לגלות את עתידך, היית הולך על זה או לא?


אני בספק...
לא ממש נראה לי..

אולי קוים כללים- אבל ככה- לא.

מה אתה מעדיף, עבר או עתיד?

עבר.
אני יודעת שהעבר שלי די גרוע, אבל הוא הרבה יותר כייפי מהעתיד...
לא מאמינה שיהיה לי הרבה יותר טוב בעתיד פשוט...
נכתב על ידי , 8/11/2004 18:30   בקטגוריות שאלונים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-8/11/2004 23:31




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)