לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

^_^


ייאי!


איזה כיף להיות עכשיו כבר בבית!!!


 


אתמול בערב לנה החליטה להיות חמוטה ולהודיע לי שאין מחר (כאילו, היום...) שיעור ראשון תנ"ך. אנחנו יודעים שהמורה חצי גוססת כבר שבוע, אבל משום מה עד עכשיו היא כל הזמן באה לשיעורים. היום החליטה לעשות חופש! תהינו לגבי האם תהיה גם שעה אחרונה תנ"ך (יש לי מערכת עקומה..) ולא הייתה הודעה על זה. היום בבוקר ראינו שאין גם שעה אחרונה, ככה שבמקום לסיים ב1, היינו אמורים לסיים ב12:10!


(בעיקרון בימי שלישי אני מסיימת ב3, אבל היום אין לי מעבדת פיכסיקה, ככה שזה הרבה יותר כיף)


אז היום התחלתי ב9 וחצי. לישון עד 8 בבוקר זה בהחלט נורא כיף! (אמא שלי הסיעה אותי, כמו אתמול ושלשום, אז אני יכולה לישון קצת יותר...) רק שלסחוב תיק מפוצץ זה בכלל בכלל לא כיף.


הייתי צריכה להביא ספר אזרחות, ששוקל בערך טונה במקרה הטוב, כי ליז סחבה את מיצי (הידוע בתור ספר האנגלית הפרוותי, שכשמלטפים אותו עושה "מיאו" -ראו תמונה למטה.-)


בסוף מן הסתם לא היינו צריכים את הספר. שיעור אזרחות עבר די מהר, היה מוזר רק שעוד לפני שהמורה הגיע, משום מה כולם ישבו כזה במקומות ולא הסתובבו יותר מדי בחוץ כמו תמיד, זה בהחלט היה מחזה יוצא דופן.


ואח"כ....


מבחן ריצה בספורט! :(


אנחנו צריכות לרוץ 5 דקות (בנים נא לסתום, אני יודעת שבשיעור ממוצע אתם עושים הרבה יותר.) ולעשות לפחות 8 סיבובים של 100 מ' כל אחד. לפחות. 8 זה רק עובר...


בקיצר, המבחן נערך באולם ענקי מחוץ לביצפר. מקום שאני אישית נורא שונאת כי הוא אמנם גדול, אבל מחניק בצורה מטורפת! האויר שם דחוס וממש קשה לנשום שם. (אני כבר שעתיים כמעט אחרי המבחן, ועדיין הריאות שלי לא חזרו לנשימה נורמלית :/ )


בקיצר, המבחן הלך עקום מן הסתם, עשיתי 8 סיבובים למרות שיכולתי יותר, אבל חפיף, רק רציתי לעבור וזהו. משום מה המורה רשמה לי 9 סיבובים. XD


דווקא לליז היא רשמה 8 כשהיא עשתה 9, אז אני ולנה עזרנו לה לצרוח על המורה, שאחרי איזה יותר מ5 דקות של ויכוחים, רשמה לה בסוף 9 סיבובים.


אז ייאי, זה מאחורינו!


סוף סוף נפטרנו מהבמחן העקום הזה!


(עכשיו אוי להם אם הם עושים מבחן של "ביפים"!)


אחרי ספורט היה צריך להיות אנגלית, רק שבמקום זה הייתה הרצאה בקשר לתרומות הדם שעושים אצלנו ביום שישי.


הברזנו מזה, כי זה לא ממש מעניין...


ככה שיצא שעפנו מהביצפר בסביבות 11 !


היה נורא קשה לעלות לתחנות אחרי הריצה, אבל גם לחכות לאוטובוס שנוסע לשם- היה מיותר. אם כבר ספורט- אז עד הסוף! ^.~


חיכיתי איזה 20 דקות לאוטובוס, וב12 כבר הייתי בבית!


ייאי!


*תזכורת לעצמי: לקחת פעם הבאה מצלמה! אני יותר מדי פעמים עוברת ליד הגרפיטי של "קת הסטן" וכל הזמן שוכחת לקחת מצלמה לצלם!*

 

 


מיצי:


(דוגמנית רקע: ליז.)


-נדמה לי שכבר שמתי פה את התמונה הזו אבל שיהיה...-

 



 







אתמול היה לי יותר מדי קר, חשבתי שהיום אני ממש אהיה מצוננת, אבל טפו טפו טפו בינתיים כלום.


אתמול היה משעשע.


אני אספר על זה בפוסט אחר...


 


מיאו מיאו


Have a nice day


סקאי






נכתב על ידי , 9/11/2004 12:30   בקטגוריות אופטימי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-12/11/2004 22:24




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)