לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

העיקר הדיבורים


 

אז אתמול הספקתי:

- לפספס הרצאה בכימיה כי "השעון המעורר לא צלצל".

- במקום זה ללכת לרופאה שהייתה די נחמדה (טוב לדעת שיש אלטרנטיבות לרופאי משפחה)

- להוציא אישור רפואי לחדר כושר

- לגלות שאני שמנה [בעיקר אם אני נשקלת מיד אחרי שאכלתי ארוחת בוקר לא קטנה]

- ושאני יכולה להיות 1.65 מטר בגובה כשאני עומדת ישר.

- לעשות אק"ג ולגלות שהכל [טפו טפו טפו] בסדר גמור. (כי אני עדיין קצת דואגת, אחרי כל הסיפורים מהעבר)

- להתחיל להכריח אנשים לבוא איתי לחדר כושר.

- להחליף אוזניות פושטיות וממש גרועות באזניות חדשות ובינתיים טובות ^^

- להחליף את הרישום מגרמנית 2 לגרמנית 1 [שאם אי פעם אני ארצה להמשיך לגרמנית 2 לא יהיו בעיות, ובכלל שאני אהיה רשומה לקורס שאליו אני באמת הולכת]

- ללמוד קצת. כי גם את זה צריך.

- לפספס את האוטובוס האחרון מהטכניון בשניות ספורות. זה לא כיף בכלל! (ולא נעים בהתחשב בעובדה שאמרתי לאימא כמה פעמים במהלך היום שאני לא אצטרך ממנה טרמפ הבייתה ושאני אקח אוטובוס)

 

היום הספקתי:

- לקום מוקדם מדי

- להעביר את היום.

- לצייר עננים ליד הכבשה של ויקי. (תמונה בקרוב, אני צריכה לסרוק את הדף הזה...)

- לרפרנס שיעורים במד"ח באופן ממש ממש גרוע >.<

- לא ללכת עם מי שקבעתי איתה לחדר כושר. :(

 

נקווה שהשבוע יעבור בשלום!

^_^

נכתב על ידי , 8/12/2008 22:22   בקטגוריות סתם כי בא לי לעדכן..  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-9/12/2008 19:18




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)