לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

7 עובדות


ליז החליטה להעביר לי את התענוג הנוכחי של "7 עובדות" שלא ידעתם עליי. עכשיו, כתבתי לא מעט פוסטים כאלה, ועם שמירה על מינימום של פרטיות אין לי כבר מושג מה לכתוב. בנוסף לכך, הייתי אמורה לכתוב פוסט נפרד על מעלליי יום חמישי, אז אל תתפלאו אם חלק מהעובדות זה בכלל סתם סיפורים.

 

אז ככה:

 

7 עובדות

 

1. יש איזשהו כינוי שכמה חברים (אני די בטוחה שזה התחיל מאחת הבנות) המציאו בסוף הסמסטר שעבר, שנורא מתאים לי. שמעתי אותם משתמשים בו, חצי במקרה, פעם או פעמיים במהלך הסמסטר הקודם, וזהו. וחשבתי שזה נורא חבל, כי אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה המציאו לי כינוי כ"כ מוצלח שאני באמת אוהבת, והוא מתאים לי. יכול להיות שהזכרתי את העובדה הזו, בזמנו כשרק שמעתי את הכינוי (אני זוכרת ששלחתי SMS לקוויקי). לפני לא הרבה זמן, שמעתי אותם משתמשים בו שוב, ממש מדי פעם, ונהיה לי נורא נחמד על הלב לגלות שהוא עדיין שורד.

מה שאף אחד לא יודע, זה שלא אמרתי להם, ככה, בקול רם שאני אוהבת אותו, הוא חמוד נורא ותודה שהמציאו אותו.

 

2. ביום חמישי הייתה הפעם הראשונה מזה כמה שנים שהלכתי לחדר כושר. אמנם בינתיים מוצבת בפניי המשימה להתמיד עם זה, ולהוסיף את השחייה בבריכה, אבל אחרי 10 דקות על ההליכון הודיתי בקול רם שהתגעגעתי לזה, וזה היה חסר לי.

בתור קארמה, חטפתי אח"כ מכה ברגל מהקרוס.

 

3. ביום חמישי פגשתי את קאי החמודה לראשונה בחיי במסיבת יום ההולדת שלה. היה מוי כיף!  (ולחשוב שעל זה התכוונתי עוד לכתוב ממש פוסט, אבל כבר לא יהיה לי זמן)

יום חמישי יירשם בינתיים בדפי ההיסטוריה גם כיום שבו נסעתי עד לקוויקי בשביל הכי מעט זמן איכות ביחד. (16 שעות עברו מאז שהגעתי עד שעזבתי, פחות או יותר),

 

4. יש איזה מתכון של אהרוני שנענע החליטו לקשר מפינת הפרסומת לישרא, דווקא לפוסט נורא ישן שלי. (שגם הוא אגב פרוייקט, שבכלל לא אני התחלתי). זה נתן לי כמה כניסות מוזרות בשבוע שעבר, אבל מי אני שאתלונן?

 

5. הסיפרה 5 היא אחת מבין האהובות עליי, ואני תמיד אשתדל לכתוב בה דברים יותר מעניינים מספרות אחרות, בכל הפרוייקטים האלה של "דברים שלא ידעתם עליי" וכו'.

 

6. את הקורס היחיד שאני מחבבת הסמסטר (חוץ מגרמנית שזה בחירה חופשית) בכלל הכריחו (טוב, שיכנעו יפה) אותי לקחת, עם התירוץ ההגיוני ש"מקסימום תצא לך מזה ליבה" וכי הוא התיישב לי די טוב במערכת, והייתי צריכה את הנקודות.

עכשיו, אני בכלל חושבת על לקחת את קבוצת ההתמחות שלו.

 

7. גיליתי את זה ממש במקרה, אבל עד כה נכתבו 777 פוסטים בבלוג הזה. חשבתי שזה עובדה שאתם לא יודעים (כי אין לכם גישה לראות את זה מן הסתם) שיהיה מגניב לכתוב תחת הספרה 7.

 

 

 


רק אל תגידו לי שבאמת ציפיתם שאני אחשוף דברים ממש אישיים בפוסט הזה, יא?


 

חובתי כחלק מהפרויקט להעביר את זה לעוד שבעה אנשים (אז אל תאשימו אותי. ):

- Quicksand

- Queen of Heaven

- קאי

- אור

- ענת

- דר

- יוני

 

 

תהנו!

נכתב על ידי , 13/12/2008 21:43   בקטגוריות פרויקטים מיוחדים, אופטימי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-16/12/2008 22:04




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)