לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

תשובות לשאלון השבועי [ספרים וקריאה]


האם את אוהבת לקרוא?
כמובן. :)

מה הספר האחרון שקראת ומתי?
סיימתי את "בתו של שומר הזיכרון" לפני שבועות ספורים, והאמת היא שמאז לא התחלתי שום דבר חדש.



[אלא אם כן אנחנו מחשיבים את "אותות אקראיים" מאת אדם שוורץ, וגם בו לא נגעתי מספיק.]

איזה סוג ספרים את אוהבת?
זה מאוד תלוי במצב הרוח, כמעט כמו מוזיקה.
אז אני בסדר גמור עם פנטזיה, ופרוזה, ורומנים היסטוריים אם יתחשק לי. כמעט הכל הולך. :)

האם את אוהבת ספרים ארוכים או קצרים?
גם זה מאוד תלוי במצב הרוח, ובכמות הזמן שיש לי להקדיש.
או באופן כללי: האורך, כפי שאתם אמורים להבין, לא באמת קובע.

ספרים מתורגמים או ישראליים?
בעיקר מתורגמים (וכשמתאפשר אז באנגלית).

אני באמת לא זוכרת מתי קראתי ספרות ישראלית חוץ מבתיכון...

האם השתתפת בחידון על ספר שקראת?
וואו, לא שזכור לי...

ספרים: לחנונים או לכולם?
לכולם כמובן. איזה בולשיט זה שקריאה היא רק לחנונים?
חוץ מההתעלמות מהעובדה הפשוטה שספרים קיימים בכ"כ הרבה סגנונות סוגים שכל אחד יכול למצוא את מה שקרוב אליו, לא לקרוא בכלל זה טימטום.

האם את רשומה לספריה?
לא בדיוק. אפשר להחשיב את ספריית הטכניון, אבל גם בה אני מחכה כבר חודש לאיזה ספר של פראצ'ט שהתחשק לי לקרוא, והתור שלי עדיין לא הגיע.
בינתיים, יש מספיק ספרים על המדף. ועם חברות כמו ליז ומדפים כמו שיש אצלה, אני לא דואגת בינתיים. (:



נכתב על ידי , 19/12/2008 14:52   בקטגוריות שאלונים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)