לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

ציירו לי כבשה. או: Doodles


הייתה זו הרצאה טיפוסית בלינאריים. ישבנו לנו כולם מאחורה (כי קשה לתפוס מקום). את הלוח - קשה לראות, אפילו קשה יותר להקשיב למה שלמרצה יש להגיד. אז מה עושים? פותחים סדנת קישקושים!

ביקשתי מויקי שתצייר לי כבשה.

אז היא ציירה. אבל לא רציתי שהכבשה תהיה לבד, אז ציירתי סביבה עננים:

 

 

הארי ראה את זה, והחליט לצייר את הגרסה שלו לאותה כבשה (שאגב, אם לא שמתם לב בעלת גוף סגול, ראש ורגליים כחולים וצמר תכלכל):

 

(המיאו שלי, כמובן.)

 

 

שבוע לאחר מכן, אותה שעה, כמעט אותו מקום. להקשיב, עדיין קשה. אז מה עושים? ממשיכים לצייר!

הפעם גם לי וגם לויקי היו דרישות מהארי, אז הנה חלק מהקשקושים (היו עוד, הם יתווספו מאוחר יותר):

 

wall-e הרובוט:

כבשה חדשה:

מישהו מרושע:

 

ממוטה:

 

 

ושיבוט של ממוטה: (כי במקרה קודם דיברנו על איזה מקום שהודיע שתמורת כמה מליונים נכבדים של דולרים הם יכולים לעשות שיבוט של ממוטה. הארי החליט לחסוך להם את הכסף)

 

ביקשתי שיצייר לי אריה:

ואח"כ גם חתול, אבל זה מה שיצא:

 

 

זהו!

אם מישהו במקרה רוצה לצייר לי גם כבשה, הוא מוזמן (:

 

 

 

השבוע הבא הולך להיות די עמוס, כדאי לי להרגיש טוב.

נכתב על ידי , 20/12/2008 15:15   בקטגוריות Sky vs. Hell, אומנות (?), סתם כי בא לי לעדכן.., אופטימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-24/12/2008 01:05




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)