לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

תשובות לשאלון השבועי [בלוגים]


כמה זמן הבלוג שלך פתוח?
4 וחצי שנים.

[Dear Lord...]

איזה סוג בלוג יש לך (ביקורות, עיצוב, אישי)?
נניח שאישי, "סתמי" יותר מתאים לו, אני מניחה.

האם את מרגישה שהבלוג עוזר לך להתבטאות?
להתבטא.
ואני זוכרת שפעם הוא עזר. או לפחות עזר לי עם הביטחון של "את יודעת לזיין בשכל מהבלוג, ילך לך טוב בבגרות בהבעה!"
הלך לי טוב, כיום אני לא כותבת על עצמי מספיק כדי להתבטא בכלל. אז אולי, קצת.

האם בזכות הבלוג קרו לך דברים מעניינים בחיים?
וואו, כן, בהחלט!
הכרתי בישרא לא מעט אנשים מעניינים, חלק נכבד מהם יצא לי לפגוש בחיים והם אנשים יקרים לליבי.
פרט שולי הוא שהכרתי את החבר שלי, מזה כמעט שנתיים וחצי בזכות הבלוג (ורצף אירועים הזויים ובלתי ניתנים להסבר).
חוץ מזה, שפעם ממש ממש מזמן, נגררתי עם ליז לת"א בעקבות מפגש-ישרא, שהיה בעיקרון תירוץ להסתובב במרכז, אבל בלי הבלוג לא היה תירוץ. באותו יום הלכנו משהו כמו חצי ת"א ברגל, בלי להכיר בכלל את האיזור. חוויה שלא תישכח כנראה עוד הרבה זמן. (ולו רק כי אני מגלה לאחרונה שזה דווקא ממש קל להגיע ממקום למקום ברגל בת"א.)

האם את אוהבת לקבל ביקורת בונה לבלוג שלך?
תמיד מעניין לקבל ביקורת בונה.

האם עיצבת את הבלוג לבד, או נעזרת בבלוג עיצובים?
לרוב לבד. במקרים שנעזרתי נעזרתי בחברים וקוראים עם העיצוב...

speaking about - אם מישהו רוצה לעשות לי עיצוב חדש לבלוג, כי בחיי שכבר מזמן נמאס לי מהנוכחי ואין לי שמץ של טיפת זמן פנוי ללהכין עיצוב לבד - אני ממש אשמח.

מה עדיף? רשימות כתובות או תמונות?
רשימות כתובות יותר מעניינות בד"כ. (גם אם הרבה פעמים הן חוזרות על עצמן בבלוגים...)
לכולם כבר יש את אותם אייקונים ואותן תמונות ברשימות.
אני מנסה להשתמש אמנם בכאלה שבאמת אומרים עליי משהו, אבל עדיין רשימות כתובות יכולות לתת יותר אינפורמציה.

האם את נוהגת לעשות פוסתמונות?
כן, אבל לא מהזן הרגיל.
יהיו תמונות, אך הן לעולם לא יהיו שלי, או של אנשים סביבי (בעיקר אם אין אישור).

האם את שמחה שפתחת את הבלוג הזה?
Well, I guess.


 

אתם כבר צריכים לדעת - ככל שיותר לחוץ לי, כך יהיו יותר פוסטים כאן.

 


 

החדר כושר היום הלך לי טוב בצורה מפתיעה לחלוטין! me is being proud.

והקטע הזה של לא לאכול? וואלה, הוא עובד. אחרי ששבוע שעבר אכלתי פחות מאנורקסית ממוצעת במשך 3 ימים, ורק התחלתי להחזיר את זה בסופ"ש (אימא הכינה המבורגרים, תותחית!), הורדתי משהו כמו קילו וחצי מהפעם האחרונה שנשקלתי לפני שבועיים וחצי. (זה בסדר, כי לא, אני לא אתחיל לא לאכול כלום כמו אנורקסית, וכן, אני בטוחה שאכלתי מהצהריים מספיק כדי להחזיר את המספר למעלה. אבל עדיין, היה כיף לראות את זה.)

 

 

שבוע טוב לכולם!

(לראות את הטו-דו ליסטים שלי זה מטורף)

 

 

נ.ב. אוי! איך שכחתי?

חג חנוכה שמח ומדליק לכם! ^^

תאכלו הרבה סופגניות ותשמינו במקומי! P:

נכתב על ידי , 21/12/2008 23:15   בקטגוריות שאלונים, סתם כי בא לי לעדכן.., אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-24/12/2008 01:04




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)