לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008


 

הקטע הזה עם טילים שנוחתים על אשדוד הצליח להוציא לי את כל מצב הרוח הערב..

סוג של זיכרונות מהמלחמה בצפון, ודאגה (כי אני כזאת) למשפחות של אנשים שאני מכירה שיש להם משפחות באיזור. לא סימפטי בכלל. :/

 


 

בכל מקרה, רציתי לחלוק כמה דברים, משהו כמו Dear Diary...

 

אתמול קוויקי בא לבקר באופן חצי-ספונטני שכזה. היה נורא נחמד. קיבלתי תירוץ להתלבש יפה (שאלו אותנו בשלב כלשהו אם אנחנו יוצאים לאנשהו וברים כאלה..), היה בכלל יום שימשי ונעים שכזה (עד שהתחילה רוח, היה נעים כל עוד לא הייתה רוח) והתבטלה לי הרצאה בבוקר, מה שגם איפשר לי לעשות דברים שצריך לעשות עם אימא בבוקר. (זה לא מעניין, זה כלל קניות בסופר ובית קברות.)

החתלתול החביב שלי עשה את כל הדרך עד לפה כדי להסתובב איתי בטכניון כמה שעות טובות, ולו רק כי בכל זאת אח"כ היו לי קצת לימודים... היה מאוד נחמד, ובהחלט מוציא משגרה קצת. (:

 

אנקדוטה משעשעת: בדרכנו מכיוון פישבך לאולמן, הלכנו לתומנו בטיילת ופתאום ראיתי חתול מוכר נטול זנב (ראיתי אותו מטיייל שם כבר כמה פעמים), מה שכן, ראיתי אצלנו זנב אחר, במקום שלא צריך להיות זנב! בעודו רץ לפנינו שמתי לב שיוצא לו מהפה זנב אפור, וככל שהוא התקרב לכיוון שלו, היה ניתן להבחין בקיומו של עכבר אפור בתוך הפה שלו.

המחזה היה מצד אחד ביזארי לחלוטין ומצד שני דווקא נורא בידר אותי. אני חושבת שבחיים לא יצא לי לראות חתול מהלך עם עכבר בתוך הפה שלו. ולא, סרטים מצוירים לא נחשבים כאן.. זה היה סוג של "go kitty!" מהול ב-"רגע, עכשיו חמודי יתפוס את החתול והעכבר ביחד ויסגור שרשרת מזון שכזו!".

 

עקב עומס שיעורי בית יצא לי להתארח במעונות העתודאים. משום מה זה כלל פיטום לא קטן עם מרק אטריות ופסטה שהסכמתי לטעום למרות שבהתחלה השילוב נראה לי מוזר. אז סתם שתדעו, שמנת ופסטו, לעומת מה שחשבתי ברגע הראשון, באמת הולכים ממש טוב ביחד. ^^

 

 

היום עשיתי שלוש טעויות גדולות:

- לבשתי מכנס דק מאוד יחסית.

- נעלתי את הAll Stars הישנות

- לבשתי חולצה קצרה מתחת לסווטשרט.

הטעות העיקרית האמת, היא שלא בדקתי בבוקר מה מזג האויר הצפוי להיום, כי בבוקר, למרות שהיה לי נורא קשה לקום, הספקתי להבחין בשמש שמבצבצת דרך התריסים ובזה שלא כזה רטוב בחוץ, מה שאולי אומר על יום כמו אתמול, כזה בלי גשם, שאולי יהיה די קר בערב, אבל זהו. ודווקא כשהייתי צריכה לרוץ ממקום למקום במהלך היום, ירד מבול! זה לא כיף ככה.

 

 

מה שכן כיף, זה לשבת עם ויקי והארי ולהמשיך לצייר כבשים. וגם להתכתב עם ליז. אולי אני אעלה לפה את שיחת הSMS המשעשעת שהייתה ביני לבינה (בעצם, 3/4 ממנה היה בין הארי לבינה, כי הוא נתן הרבה ייעוץ מתמטי לגבי הגדרות של דברים. ).

 

 

לי בינתיים, ממש כואב הגב.

ואני צריכה לישון כי בפן המזוכיסטי להשבוע החלטתי שזה יהיה רעיון ממש טוב ללכת מחר בבוקר לחדר כושר. מה שאומר לקום ב6 וחצי ולקוות לצאת מהבית ב7:40. יה, רייט.

 

אז לילה טוב והמשך שבוע טוב, והעיקר - כמה שיותר שקט.

 

=^_^=

נכתב על ידי , 29/12/2008 23:37   בקטגוריות Sky vs. Hell, שחרור קיטור, פסימי, אופטימי, סתם כי בא לי לעדכן..  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miel ב-2/1/2009 21:34




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)