לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

2 מחקרים אנתרופולוגיים קצרים


 

הנה מחקר אנתרופולוגי שהתבצע היום בלא כוונה תחילה, ומסקנתו, בעיקר:

לבוא עם הג'ינס הרגיל שלך, גופיה וסריג שהיית לובשת ביום ממוצע אבל בשילוב מגפי עקב נאים למדי וצללית כהה מבד"כ (גם אם באותו צבע שאני אשים ברוב הימים, פשוט גוון כהה יותר) שמדגישה יותר את העיניים ובכלל מתאימה יותר, יגרום ליחס הרבה יותר, וול, קיים, וטוב מאשר לבוא ביום ממוצע ככל הימים עם בדיוק אותם הבגדים רק בשילוב נעלי ספורט וצללית בהירה או לא קיימת.

 

(בתיאום מושלם, לפחת החברה שישבה לידי בהרצאה של הבוקר, החליטה לבוא עם הסנדלים היפים מהסילבסטר וחצאית המיני הקצרצרה )

 

 


 

(ונו, פחות או יותר עוד אחד:)

למצוא בפייסבוק אנשים מהעבר הרחוק שלך יכול להיות מעניין, בעיקר אם אלו לא האנשים שאני לא מחבבת בלשון המעטה. זה גורם לחשוב על "וואו, מעניין מה קורה להם היום" ושלל מחשבות נוסטלגיות טובות יותר או פחות.

לראות את האנשים האלו ולו לזמן קצר במקומות מעוררי קלאוסטרופוביה במציאות, יכול להוריד לי את הלב אפילו מתחת לתחתונים למשך כמה שעות אחרי.

 

 


 

ממש בטעות, אני ממשיכה עם מסורת הפרסום יותר מדי פוסטים לפני בחינות.

או כמו שאמרו לי אתמול כששיכנעו אותי לצאת: "נו, זה רק מגן!"

 

נכתב על ידי , 6/1/2009 19:40   בקטגוריות Sky vs. Hell, הרהורים ומחשבות, מוזר לי..., קצרצרים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Davys Heart ב-7/1/2009 10:42




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)