לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

תשובות לשאלון השבועי [תגובות לבלוגים]


האם את נוהגת להגיב בפוסטים או שאת מעדיפה להיות קוראת סמויה?
תלוי בפוסט ותלוי בבלוג.
יש כמה וכמה בלוגים שאני "קוראת סמויה" בהם.
ובאחרים, כשיש לי מה להגיב - בד"כ אגיב. אם לא, אז לא.

כשאת מגיבה, זו תגובה ארוכה שממלאת את כל האלף תווים או שאת מסתפקת בכמה מילים?
לרוב לא. אבל גם זה תלוי בפוסט ובמה שיש לי להגיב עליו.
לא פעם ולא פעם ניצלתי את מלוא אלף התווים [ואף יותר], אבל זה קורה לעיתים נדירות יחסית.

אם את מגיבה קבוע למישהו והוא לא מגיב אצלך, תמשיכי לקרוא ולהגיב אצלו או תנטשי?
אם הוא מעניין אותי מספיק - אז אמשיך לקרוא, למה לא?

האם יש סיכוי גדול יותר שתשאירי תגובה כשיש כבר 85 תגובות לאותו פוסט או כשיש רק 4-5?
סיפור חיי.
לא, אם אני אראה הרבה תגובות בד"כ אני לא אוסיף גם את שלי. אם יש קצת ויש לי משהו חדש להגיב, בד"כ אגיב.

האם את עונה לתגובות שהשאירו לך מיד כשאת רואה אותן או שאת מחכה שיצטברו הרבה ועונה לכולן יחד?
תלוי בתזמון ההתחברות לכאן.
לפעמים אין לי ישר זמן להגיב, למרות שראיתי את התגובה. אז קורה שאני מגיבה כמה ימים אחרי לתגובה שראיתי עוד כשפורסמה. באופן כללי אני משתדלת לענות כמה שיותר מוקדם.

מה את עושה כשמשאירים לך תגובת שנאה?
לא שזה קורה כ"כ...
אני מניחה שאם ההודעה לחלוטין לא לעניין, אני אמחק אותה. אם יש בה משהו ששווה תגובה, אגיב בחזרה.

מה את עושה כשמשאירים לך תגובת ספאם, שמקדמת אתר או בלוג אחר?
תגובות כאלו נמחקות בהקדם האפשרי.


 

A lot is going on. a lot.

נעדכן בסופ"ש, אני מניחה.

בינתיים - סופ"ש נעים לכולם!

נכתב על ידי , 28/1/2009 23:58   בקטגוריות שאלונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-29/1/2009 19:24




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)