לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

bz.


 

אתמול בערב (כשערב זו הגדרה כללית ללפנות לילה), אחרי שישבתי קצת עם הארי על הפרויקט בלינאריים חזרתי הבייתה וסשה שאל אותי מה עשיתי במהלך היום אחרי המעבדה (שסיימנו קצת לפני הזמן, בזכות זה שערב קודם ישבנו על פשוט לכתוב מה שאפשר במחשב לבד). בהתחלה, רציתי לענות לו "נו, סתם יום רגיל", כי לפעמים מאוחר בערב, הכל נראה אותו דבר.

ואז התחלתי לחשוב על מה אני עונה לו, וגיליתי שזה בכלל לא היה יום רגיל. וכנראה שעוד יבואו להם ימים לא רגילים שכאלה.

התפקיד הזה כמו שידעתי מביא איתו לא מעט אתגר. במיוחד מבחינתי. אני מצד אחד טלפונופובית שיש לה בעיה ליצור קשרים חדשים, ומצד שני נואשת לתקן את זה. אחת הסיבות שהשתכנעתי סופית להתמודד לאיזשהו תפקיד, זה אותו רצון לשנות את זה, הידיעה שאני יכולה להיות מישהי אחרת, ויותר מזה - ממש רוצה. כי ובכן, מגיע איזשהו שלב בחיים שמבינים שביישנות לא תביא אתכם רחוק. כמו גם חוסר תקשורת עם בני אדם.

בינתיים אני בשלבי חפיפה די ראשונית. לוח הזמנים של כולם קצת מטורף, ואני כבר מתקשה לקבוע זמנים. (כבר חטפתי מהארי פרצופים על זה שאמרתי לו שאין לי מושג מתי אני אסיים כדי שאוכל לבוא לעבוד איתו בערב שלישי). מוזר לחשוב שזו רק ההתחלה, ואח"כ זה יהיה אפילו אינטנסיבי יותר. אבל יודעים מה - אינטנסיבי יותר זה בדיוק מה שחסר לי בחיים כרגע. ללא טיפת ציניות.

אז אתמול למשל, אחרי שסיימנו את המעבדה 3/4 שעה לפני הזמן הספקתי ללכת לחווה רק ל-2 דקות, לבדוק את המייל וכבר ללכת לבית הסטודנט. קיבלתי משהו שביקשתי מהתזונאית שעובדת אצלנו (והספקתי להיות מופתעת לטובה מההענות לדד-ליין הדי קרוב שנתתי לה ומשיתוף הפעולה עצמו), אח"כ לחתום על טופס 101. משם, ללכת לכיוון טאוב ולפגוש שם ממש במקרה את ליז (מזל טוב על מציאת פינת הקפה המקומית שלך ^^) לפטפט קצת ולמצוא את אור שבגללו בכלל באתי לשם מלכתחילה. היריד חוברות נראה די נחמד, לפחות במשהו כמו רבע שעה שהעברתי בו. זכיתי לקבל קפה חינם (באופן משעשע מזו שאני מחליפה בתפקיד) ופנקייק, מה שהיה מבורך בהתחשב בעובדה שלא הספקתי לקחת איתי אוכל בבוקר, והתכוונתי לבלות בקמפוס יום שלם (כרגיל). לאחר מכן, ואחרי ששני אנשים שאלו אותי למה לא הלכתי ל'פורום חברות כנסת' שארגנו בצ'רצ'יל החלטתי שבמילא יש לי חצי שעה לשרוף עד לתרגול השלמה, שלדפוק נוכחות לא יזיק (בדיעבד ממש לא יזיק, כי היו"ר, הס"יור, מנהלת המשרד שלי ובעצם כל מי שקשור אליו, ועוד אנשים אכן נכחו שם) והלכתי לשם. כמה עשרות אנשים הופכים את האולם בצ'רצ'יל למקום שנראה די נטוש. מצד אחד חשבתי על כל אותם שיעורים שיכולתי להספיק לעשות (כלומר לרפרנס) בשעה הזו, אבל איכשהו נהיה לי מעניין לחשוב על מה ילך שם בסוף, בסופו של דבר אפילו לא שמעתי את כל הח"כיות מדברות, ודי רציתי לראות איזשהו קטע שבו סטודנטים היו שואלים שאלות. אני לא יודעת אם היה כזה, אבל כבר לא באמת משנה.

יצאתי משם אחרי כחצי שעה, אולי 20 דקות, כי היה תרגול השלמה (במקום שלישי הבא בגלל אותן בחירות) בלינאריים. אחריו הייתי בתרגול בקרה אחרון (הבא יהיה חזרה למבחן). אחרי זה קניתי לי טוסט וסלט במנדרין, כי איכשהו צריך להחזיק את עצמי עד מאוחר ולחזור הבייתה רק כדי לאכול ישרוף לי שעתיים לפחות די סתם. ישבתי לי לאכול את הטוסט שאיכשהו הצליח לפוצץ אותי (עבדכתם הנאמנה מאוד גאה בהישגי החד"כ שלה ובמשקל שנמדד בתחילת השבוע, היא אוהבת את הכיוון שאליו זה הולך ומקווה להמשך התקדמות =]) והחלטתי ללכת לבדוק את החדר בספרייה של הומניסטיים, שהובטח לי שיש שם מחשבים שאפשר לתרגל בהם גרמנית (בכל זאת, יום למחרת מבחן ועוד לא התחלתי ללמוד). למרות שבדקתי קודם את השעה, מסתבר שזה לא מעודכן. השעות של כל הימים נכונות חוץ מ -אופס- ימי רביעי. בזמן היחיד שהיה לי ללכת לשם, היא כבר מזמן הייתה סגורה. -_- אז חזרתי לחווה, לשם שינוי להמשיך לכתוב שיעורים להגשה וחיכיתי להארי שיסיים ללמוד ונלך כבר יחד למעונות שלהם. עזבתי כשהגענו להתקדמות מסוימת (שהיום הופרכה אגב, גם אם אתמול הגענו לצורה כללית של הגרף שאמור להיות שם) ולא יכולנו לתקן משהו מסוים. חזרתי הבייתה מוקדם יחסית (לקחת אוטובוס ב-9 זה באמת יחסית מוקדם בשבילי) כדי ללמוד לגרמנית. אז לא למדתי יותר מדי, אבל בחצות סגרתי את המחשב וניסיתי לרפרף על קטעים חשובים בחוברת עד שהתחילו להיעצם לי העיניים.

המבחן היום, חוץ מקטע כולל של 10 נקודות, שגם בו אני חושבת שלפחות חלק עשיתי נכון, עבר בסדר בצורה מפתיעה.

דברים מתחילים להסתדר לאט לאט. מילאתי טפסים לתיאום מס, התחלתי לקבל חומר שהייתי אמורה לקבל אמנם עוד בבוקר אבל זה כבר משהו, כשחשבתי שאני צריכה עכשיו להתחיל לרדוף אחרי אנשים שאפילו עוד לא פגשתי (דבר שלא נעים לי לעשות, לפחות בהתחלה, גם אם אני חייבת) גיליתי שיש לי דחייה של שבוע בערך לכל העסק. מצאתי תזמון מוצלח להתקשר לעורכת 'פקטור'.

מחר, חד"כ ועבודה.

 

שיהיה לכם סוף שבוע רגוע

סקאי, שעדיין לא יודעת למי היא תצביע בבחירות.

 

נכתב על ידי , 5/2/2009 20:54   בקטגוריות סיכומים ארוכים, אופטימי  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Queen of Heaven ב-11/2/2009 17:49




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)