לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

snap


 

המחשב שלי עושה לעצמו resets כאילו שיש לו איזה צירי לידה. אז מהר מהר:

 

- מחשבי היקר עבר פירמוט בערב שישי. זה לקח הרבה מאוד עצבים מצידי, ותובנה עמוקה על כך שמשהו בו פיזית לא בסדר וצריך לתקן.

מצד שני, הפירמוט אכן גורם לו לזוז מהר יותר, go baby. (ועדיין יש הרבה צרות. כמו למשל עברית. ושהוא לא מזהה שמותקנים פה רמקולים for god sake.)

 

- פיירפוקס: לא התקנתי עד עכשיו כי הייתי כל כך ברוח האנטי-גיקיות נגד סשה והארי, שבערך מאז שהכרתי אותם טוחנים לי אחת לכמה זמן: "ת-ו-ר-י-ד-י פ-י-יר-פ-ו-ק-ס!!!"

אז החלטתי שאחרי הפירמוט אני אוריד. שמישהו ירביץ לי ויגיד לי למה לא הקשבתי להם קודם? כ"כ הרבה יותר נוח!

 

- את סוף הסמסטר בערב חמישי החלטנו לחגוג עם הרבה שוקולד תותים ובננות. היה נחמד, עד שבשלב כלשהו, אחרי שיותר מדי אנשים לא החליטו מה הם רוצים לראות (והקרב היה בעיקר על princess bride לעומת אינדיאנה ג'ונס oO) ישבתי לרגע לבד, וההבנה הזו ש"הכל נגמר" נחתה עליי. איכשהו נכנסתי לשוונג של הדברים שהיו לעשות, בין אם פרוייקטים ושיעורים לסיים ושלל דברים נוספים, נכנסתי לשגרה של לשרוץ בדירה הזו במעונות כמעט כל יום שזה ממש הסיח את דעתי. ישבתי לי לבד ליד השולחן וחשבתי לעצמי: "Damn, I really miss my boyfriend" וזה נהיה ממש מטריד. גם סיום השגרה הכללית ותחילת המבחנים. כל המעבר פאזה הזה נראה מאוד מוזר לרגע.

 

- היום בוזבז הרבה על עבודה. בחד"כ גיליתי שאני מתקרבת למשקל הBMI המושלם כפי שחושב ע"י קוויקי, ושאני נורא אוהבת את זה. צריך להתחיל למדוד את חצאיות המיני שבניתי על להיכנס אליהן ^^

הוים גם נגמר עם שוקו משוקולד ועוגיות, בחסות החברים מהטכניון. החלק המשעשע: לראות את צ'ירי ויו' בעיקר צועקים: "שוקו ועוגיות!" על כל הדירה. P:  אה, ומונטי פייטון. התחלתי להשלים קצת חורים בהשכלה.

 

אני עייפה, ויש לי יומיים לדעת פיקס בקרה. מישהו רוצה לבוא עם שוטגאן עכשיו?

[אני אשמח. אני אמות מאושרת, מבטיחה.]

נכתב על ידי , 16/2/2009 00:13   בקטגוריות Sky vs. Hell, סתם כי בא לי לעדכן.., אופטימי, שחרור קיטור  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-17/2/2009 11:19




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)