לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

שרדתי את טקס הEMA 2004 !!!


וול, ניסיוני המר עם טקס פרסי הוידיאו של MTV שנערך לפני כחודשיים בארה"ב, הראה לי כי לא צפויה לי הנאה מרובה מהטקס הקרוב. אך מי כמוני יודע את כוחה של מסורת. מסורת זו מסורת, וכמו כל שנה, התיישבתי לי על הספה ה(לא) מרווחת בסלון, והחלטתי לראות את הטקס. השינוי היחיד השנה היה שבהיתי במסך בעודי מרכיבה משקפיים, מה שגם די עזר להבחין בין האנשים השונים המענטזים להם על הבמה. ואני לא צוחקת, כי הדבר היחיד שעוזר לי להבדיל בין Jay-Z  לביונסה למשל, הוא העובדה שלבחורה הנ"ל יש שיער ארוך.


אז אם כן, ראיתי שהספירה לאחור מתחילה (והשניות האלו היו כשעוד ישבתי לי מול המחשב, בוהה במיני-טלויזיה שיש לי כאן -בתוך המחשב, לאלה שתהו), וישר כיביתי כאן הכל, ורצתי לסלון (באיחור אופנתי אך לא מזיק, פשוט כי לא מצאתי את המשקפיים, ובאמת רציתי לדעת איך נראה הפרצוף של אמינם במציאות. (טוב, לא באמת רציתי לדעת, וזה גם לא בדיוק נחשב מציאות, אבל זה מה יש.)


הטקס התחיל לו.


+ אמינם על ההתחלה. יום יבוא ואני אקלוט למה ראפרים חייבים להחזיק ביד את החבילה שלהם. נגמר הכסף לתחתונים איכותיים בימינו? את האגורות השחוקות שלהם הם מבזבזים על שרשראות ענק עשויות יהלומים (שאיכותם למען האמת מוטלת בספק), ולא נשארות להם פרוטות אחדות עבור הלבשה תחתונה? שיבואו לארץ, ילכו לשוק. אני אשמח להוביל אותם בעצמי (תמורת גמול קטנטן) בין דוכני ה"3 ב-10" למיניהם.


Usher + זכה בפרס על אלבום השנה. כשהוא עלה לבמה, התבלטה לה סיכה ענקית ויותר מדי מנצנצת על המקטורן (מאיפה הפלצתי את המילה הגבוהה הזו לג'קט שהוא לבש?!). היא באמת הייתה מוגזמת. אבל מה שעוד יותר היה מוגזם היה הפתק תודות שלו. אין צבעים חוץ מורוד?? למה פתק ורוד? אבל עזבו, זה סתם שטויות. מה שבאמת היה מוזר, שהוא הרי מטפח את שריריו החסונים, ויחד עם שאר אנשי זמר כהי עור למיניהם, נהנה להדגים את הניפוח בקליפים. נשאלת השאלה: למה ומדוע הוא היה חייב להניח את הפרס,שלדעתי לא היה כ"כ כבד, כי עובדה שנקבות יותר שבריריות ממנו לא קרסו תחת העומס, על הרצפה, בזמן שהוא מודה לשלל אנשים ששמם אינו מוכר לי?


+ כבוד ללינקין פארק שזכו בפרס הרוק! ייאי! רציתי שהם יזכו, אכן הגיע להם. הוציאו אחלה אלבום. (ולהתלהבות שלי מהם אין כל קשר לעובדה ששבוע שעבר טחנתי לעצמי את המוח עם הדיסק האחרון שלהם. בכלל בכלל אין קשר :P)


כבוד נוסף מגיע להם על כך שהם היו בין היחידים שבזמן שעלו לבמה לקבל את הפרס, הקדישו מספיק זמן לקהל כדי לתת כיף ללא מעט בני נוער צווחניים!


התודות שלהם היו צנועות ביותר, והסתפקו במשהו נוסח:"תודה לכולם!" וביי...


+ הזוג אוסבורן הציג את הלהקה הטובה ביותר השנה. אוזי אידיוט. הוא צורח יותר מדי, ויותר מדי אנשים מתלהבים ממנו ללא סיבה נראית לעין. אולי זו רק דעתי, אבל אני סתם חושבת שהם טיפשים.


לא איחרה לבוא אכזבה נוספת: אאוטקאסט זכו בפרס. ואני די שונאת אותם... לMaroon 5  הגיע יותר!


+ בהופעות החיות- כמעט ונרדמתי. זה התחיל בהופעה של אלישיה קיז עם אשר. ההופעה בסה"כ לא הייתה רעה, אבל אני- נרדמת!


מה שעוד היה מפתיע, שאלישיה זנחה את המנהג הקבוע של כל הסלבריטיז שמופיעים בטקסים הללו. היא לא החליפה תלבושת אפילו פעם אחת. היא עלתה לבמה לפחות 3 פעמים, למטרות שונות (הופעה, זכייה והגשת פרס) ובשלושתן, היא לבשה את אותו מעיל עור-נחש ומגפיים תואמות. מן הראוי היה שתחליף לפחות להופעה, כמו שכולם עושים, וכמו שנהיה כבר די מקובל. מילא אם היה לה איזה בגד פגזי ללבוש. אבל את עור הנחש- בהחלט היה אפשר להשיל!


+ *פינת הסגידה* איימי לי כוסיייייייייייט!!! היא הגישה עם עוד אנש לא מזוהה את הפרס למוזיקה האלטרנטיבית. נראתה ממש טוב! (וול, כמו תמיד... J)


+ פרס הוידיאו הוא פרס נורא מיותר לדעתי בטקס הזה. במיוחד לאור העובדה שטקס פרסי הוידיאו מתקיים כחודש-חודשיים לפני. ועוד יותר מיותר- לאור העובדה ששוב הפרס הלך לאאוטקאסט. זוועה. כבר צברו 2 פרסים יותר מדי.. (כבר ציינתי שאני ממש לא מחבבת אותם?)


+ D12  זכו על פרס ההיפ-הופ. וול, דווקא יחסית לשאר המועמדים- סבבה, די הגיע להם.


+ גוון סטפאני בהופעה חיה. קריירת סולו? וול, לא יודעת. אני רק יודעת שעם No Doubt היא הייתה ממש טובה.


בכל מקרה, תמיד מוזר לי לראות יחידים מלהקות מוכרות, פורצים בקריירת סולו.


+ מצאתי יתרון אחד ויחיד בהופעה של The Hives – היא הייתה קצרה מאוד!


+ בפרס הRnB  זכתה אלישיה קיז, ובסדר. למרות שבשנה האחרונה פחות אהבתי אותה גם... (ושמישהו יסביר לי מה בדיוק רית'ם, או מה בדיוק בלוז, אבל אאוטקאסט וקליס, שהיו בין היתר מועמדים לפרס?)


+ הופעה של אנסטסיה. מסכנה, השאירו אותה להופיע בחוץ. בטח היה קר :P


אבל היא שרה אחלה. רק שמשהו בה נראה לי טיפה מוזר. אבל אולי זו רק אני. והמשקפיים.


+ Maroon 5  לקחו את הפרס על הBest New Act ולמי שעדיין לא קלט- כן, אני שמחה על כך, כי מגיע להם ובענק!


+ על הפופ לקחו Black Eyed Peas  (מקווה שהצלחתי לאיית את השם שלהם). הייתה לי אישית בחירה די קשה בפרס הזה, הם לא היו הפייבוריטס שלי, אבל אני סולחת להם, לפחות מהשירים הראשונים כמו shut up  שהיה פצצתי. אז שיהיה...


+ Free Your Mind  הוא פרס שניתן לאיזה ארגון חברתי שעוסק בדברים נורא חשובים. זה פרס שאני מאוד מעריכה, כי הוא באמת מראה (לפחות מנסה להראות) שיש אנשים שאכפת להם. השנה הוא הוענק לארגון La Strada, שפועל נגד סחר בנשים, או משהו בסגנון. נגד ניצול וכו'. אז בהחלט מגיע כבוד.


+ בריטני זכתה בזמרת השנה. נו, אתם מתחילים לראות את התמונה? חיחי... בדיחת השנה. למרות שבפרס הזה גם העדפתי לא להמר, כי היו לי כמה בחירות, אבל בריטני? בריטני?? מה שהיה משעשע הוא העובדה שהגברת הואילה בטובה לא להופיע לטקס, וצילמו אותה אי שם היכנשהו אומרת תודה. היא לבשה משהו סגול,עקום ולא מוגדר, ו.... היא כבר לא הייתה בלונדה! אלא היה לה גוון כלשהו של חום (ויסלחו לי קוראיי החביבים, כי מעודי אינני ידעתי להבדיל בין השמות המשונים לגוונים השונים של חום. זה פשוט תמיד בלבל אותי. פשוט קבלו את העובדה שהיה לה חום, ועד מחר, או ליתר דיוק היום בשעה שפויה יותר, אני גם אוסיף לפוסט הזה תמונות), והפנים שלה- היו בהחלט עקומות מדי. (אתם רואים, בשביל זה בדיוק אני צריכה משקפיים! לראות עד כמה כולם מעוותים.. אחחח... כמה כיף לפעמים לא לראות דברים.)


+ נעמי קמפבל לא אמורה להיות בת איזה 40? כי היא נראית הרבה הרבה פחות... (אני מפחדת  לחשוב מה דוגמניות עוברות בשביל להיראות ככה,אבל סחתיין על התוצאות הסופיות) היא הגישה את הפרס לזמר הטוב. אשר זכה, ושיהיה לו לבריאות. רק תודה מגיעה לו על החלפת הג'קט מתחילת הטקס, הפעם זה נראה יותר אנושי. ...קצת יותר אנושי...


+ הופעה של מארון 5. הם שרו את this love  ולמען האמת- הקליפ עדיף. ולהלן הסיבות:


לסולן יש קוצים! (ובאמת מתאימים לו יותר קוצים מאשר גלח)


בקליפ יש רקע ורוד, אך דווקא חביב!


לסולם יש קול הרבה פחות מוזר...


ולגיטריסט פור הבן סייק- אין חולצה עם דגל הרשות הפלסטינית על עצמו!!!


+ במהלך כל הטקס היו הפסקות פרסומות. לגיטימי (למרות שהייתי מעדיפה שידור אחיד, אבל אני יכולה רק לחלום על זה) ואף מבדר! היו כמה פרסומות ממש משעשעות, שאמנם חזרו על עצמן, אבל היה חביב. הכי קטלה אותי פרסומת לDVD החדש של "שרק 2" בשפה לא מוכרת, נוסח פולנית. אולי לא. אבל הדיבוב היה בשפה הזו, ולשמוע את דונקי שר ליווין לה וידה לוקה בדיבוב עקום, וגם את שר הדמויות מדברות ככה- היה פשוט קורע לכמה שניות!


+ בשיר השנה זכו אאוטקאסט עם Hey Ya   עד כאן הקטע הגרוע הקשור בפרס. ברגעים אלה אני בהחלט שונאת את העובדה שהקהל הוא זה שבוחר למי ילך הפרס, כי לפעמים הבחירה ממש לא הוגנת... (שוב, לדעתי לפחות) אבל בחיי שכבר הייתי נותנת אותו לבריטני עם הטוקסיק שלה, מאשר להם! מכל השירים המועמדים, זה היה הכי גרוע, השיר שהכי עולה על העצבים, השיר בעל הקליפ הכי אידיוטי, וגם הלהקה הכי אידיוטית. ודווקא הם זכו.


אבל עזבו אותכם מהקטעים הרעים.


מה שאני הכי אזכור מהטקס, ובמיוחד מהפרס על השיר, הוא הצגת המועמדויות המקורית!


הם נתנו לאיזה זמר אופרה לשיר קטעון קטנטן מכל שיר מועמד ולאורך הטקס, כל פעם שמו את הביצוע שלו לשיר אחר שמועמד לפרס.


זה כבר קטע שפשוט אין לי מילים לתאר, וחייבים לשמוע לבד.


זה היה גאוני.


זה היה מבריק!


זה היה פשוט קוטל!


 


וזה היה, וזה נגמר.


אז כן... שרדתי לי איכשהו את כל הזמן ב10, עד 12 וחצי בלילה. ועכשיו (1:40 בדיוק!) אני רק מסיימת לכתוב ועפה לישון!


 


מקווה שנהניתם מהסיכום שלי.


בסה"כ- הטקס עצמו היה סביר. לא משאיר יותר מדי רושם טוב, אבל גם בלי יותר מדי רושם רע. 3 כוכבים (ואולי עוד חצי, כי אני נדיבה מאוד הלילה) מתוך 5.


 


לילה טוב עולם!


נתראה היום, בשעות שפויות יותר, אני מקווה... ^.~


 


 

נכתב על ידי , 19/11/2004 01:30   בקטגוריות ביקורת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-19/11/2004 16:28




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)