לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

"להיטלר הייתה רק ביצה אחת...


להימלר היו שתיים, אבל קטנות מאוד"

 

-ואחרי שסיימתי לצטט דברים מספר על נוסטרדאמוס (יאפ, האנש כנראה חזה גם את זה), אני אגש למשימה היומית שלי: לכתוב סיכום על אירועי ותקריות הימים האחרונים.

 


 

יום חמישי:

וול, ביום רביעי הלכתי לישון בסביבות 6 בערב, וקמתי אולי באופן מצטבר לאיזה שעה. התעוררתי למחרת לקראת 7.

כיף לישון הרבה, אבל כנראה שאפילו זה לא מספיק, כי בהחלט יכולתי לישון לפחות אותה כמות שעות, מבלי לשים לב, אם לא השעון המעורר הזה! ככה זה חורף...

יצאתי החוצה, עם מטריה בתיק, וגשם זלעפות בחוץ, אבל אני אוהבת להירטב בגשם (רק טיפה פחות אוהבת את העובדה שאני קופאת מקור אח"כ) ומשום מה הספקתי בול להסעת ביצפר. ליתר דיוק- ממש על השניה. כי הייתי בעבר השני של כביש יחסית רחב והאוטובוס היה בתחנה ורצתי את הכביש, מן הסתם לא במעבר חציה, ובול הספקתי! ייאי! ממש מזל. סוף סוף יום חמישי שאני מגיעה בו ממש בזמן. (שהמורה לתנ"ך תגיד תודה.)

בפיכסיקה היה סתם משעמם. היא התחילה חומר חדש, לא למבחן, אז לא הקשבתי וניצלתי את הזמן להשלים חומר בתנ"ך מלפני 2 שיעורים, במילא סחבתי לליז מחברת פיכסיקה בסוף היום. אז לא נורא.

היה שעתיים ספרות. בראשונה, המורה דיברה על המבחן והחזירה אותו. קיבלתי 100. עם ציור מוזר של משהו שמתיימר להיות דובי. (ליז אומרת שזה היפופוטם. במחשבה שניה, זה אכן יותר דומה להיפו, מאשר לדובי. שלה היה יותר קרוב לדובי בהחלט). חמוד שכזה דווקא. בשיעור הבא היא התבכיינה קצת שאף אחד לא מעריך את הציורים שלה, ושאף אחד לא אמר לה שהיא מציירת יפה. (מענין למה באמת... P:). בכל אופן, היא באמת הייתה רחמנית בציונים. אני חושבת שככה הייתי מקבלת אולי 85 בערך... בקושי מגרדת את ה90... אז ייאי בהחלט!

ובשיעור שאחרי, היה אמור להיות אזרחות, אבל היה עוד ספרות. רק נשאר לקוות שלמחרת נסיים ב1, ולא יהיו לנו שעתיים אזרחות רצוף במקום... פיכס...

ספורט היה חביב. שוב עשינו כדורסל. נייס ביותר! בלי ריצות... ממש אחלה!

וזייהו- הבייתה!

כיף לסיים ב1!

בבית לא זכור לי שעבדתי יותר מדי... טיפה השלמתי פיכסיקה... אבל אפילו בזה לא סיימתי הכל..

ואח"כ בערב פטפטתי עם כל מיני אנשים מבדרים.

חטפתי קצת שוק מתום. משו על איך הכרנו... סיפור ארוך שלא ייכתב כאן, אבל זה עשה לי קצת שוק, כי אני זכרתי משו אחר כמעט לחלוטין... =O

התערבתי עם עצמי האם אני ארדם מהEMA ,ואשכרה הלכתי לראות אותו ושרדתי. התוצאות כאן.)

 

יום שישי:

יאפ, בהחלט היה קשה לקום אחרי שהלכתי לישון כמעט ב2.

אבל איכשהו הצלחתי...

הדבר היחיד שזכור לי מהיום הזה, שהמשאלה מאתמול, התגשמה חלקית. אכן סיימנו ב1, אבל כן היה אזרחות שעתיים... פשוט היא לקחה שעת חברה אחת, ועשתה שיעור אזרחות. איזה יופי טופי!

אני אמנם לא מתה על האזרחות, אבל לא לראות את האורקית ביום שישי- זה מוי כיף!

ככה יצא שלמדנו רק 4 שעות, ואז מצאתי את עצמי בבית.

לא זכורים לי יותר מדי דברים מעניינים מהיום..

 

גם לא מיום שבת למען האמת...

בשבת סתם ישבתי בבית וחלק מהזמן למדתי פיסיקה.

או ליתר דיוק- ניסיתי ללמוד. (שיכנוע עצמי שכזה)

לא הכי הלך, כי אני גרועה בללמוד למבחנים בפיכסיקה, במיוחד שאף פעם אין לי סבלנות לשבת ולפתור תרגיל.

אז לקראת הערב, לא ממש ישבתי הרבה אפילו על ללמוד.

סתם קראתי קצת מספר בגרויות (איזה יופי, גם נותנים תרגילים, ועוד אח"כ ישר מראים איך לפתור אותם!) ואח"כ בזבזתי את זמני מול האינטרנט...

 


מוקדש ל fearless eyes:


יום ראשון:

וול, אז בבוקר, שוב הספקתי להסעה (אני מתחילה להיות ממש גאה בעצמי בקטע הזה), ואפילו הספקתי ללמוד עוד קצת, ולהוסיף על פתק נוסחאות לשדה חשמלי... P:

המבחן הלך לא רע. ככה זה כששמים אותי ואת לנה יחד לפתור מבחן. עבודת צוות (בערך, אנחנו פותרות בנפרד, ואח"כ משוות תשובות ועוזרות אם צריך) תמיד הולכת אצלנו מצוין.

(אגב, לכל הקטינים שקוראים פה- לא לקחת אותי בתור דוגמא! זה ממש לא בסדר, ונונונו... ^.~)

שאר היום עבר לא רע...

בחלון הלכתי לספריה, אב הפעם במקום לקרוא את "כפר אשמדים" (פשוט ממש אין לי כוח לקחת את זה הבייתה אז אני קוראת רק שם) קראתי רומח. ממש רציתי לסיים סוף סוף את הספר הראשון, ולתת אותו ללנה (אני עדיין בשוק מזה שהיא ביקשה לקרוא אותו גם! אבל ממש בשוק...) ושמתי לעצמי למטרה, לסיים אותו היום. אבל ממתי אני מסוגלת לקרוא 40 עמודים ברוסית, תוך שעה?

מסתבר שכוח רצון זה אחלה דבר. ואמנם לא סיימתי את זה בחלון, אבל בשביל מה יש שיעורי אזרחות? ^.~

בקיצר- סיימתי סוף סוף את "דרקונים של דמדומי סתיו" וייאי ענקי לעצמי על זה!

היום אני מתחילה את הספר הבא ("דרקונים של ליל חורף" -או איך שזה לא מתורגם לעברית...)

קטע מוזר שהיה לי כשהייתי בספריה: ישבתי בגב אל הכניסה ואני שומעת רחש מוזר מאחורה. מישהי נכנסת ומבקשת מהספרנית את הספר "הלב". הספרנית חושבת שמדובר על הספר הזה על מרקו שמחפש את אמא, ואני תהיתי לעצמי מי הצוציקית שרוצה לקרוא את זה.

אחרי שעה, גיליתי שזאת הייתה עדן. שביקשה לקחת את הספר "הלב", אבל כנראה ספר אחר, בשביל אח שלה. חיחיחי... עולם קטן...

האורקית נכנסה לכיתה באמצע שיעור אזרחוי, ואני הייתי בלי תלבושת. ליז נזפה בי שאני אלבש חולצה, אחרת האורקית תוציא אותי מהכיתה ותכריח אותי ללבוש סווצ'ר ירוק מהשרתים עם הסמל ביצפר עליו. אמרתי לה שלא ממש מזיז לי, ושאני לא הולכת להתלבש בשביל האורקית, חצי שעה לפני סוף הלימודים.

מה שמשעשע- האורקית עברה לידי ורצתה לתת לי דף של הצהרת בריאות כי לא הבאתי לה בתחילת שנה. היא ראתה אותי, ולא אמרה לי מילה! חיחי... (כיף לגחגח עליה P:)

אגב- משו משעשע על ההצהרות בריאות: מסתבר שיש לנו 2 סוגי טפסים. אחד כזה משעמם, שחילקו בתחילת השנה (ולא הבאתי אותו, למרות שהוא אצלי בקלסר משום מה... היום הבאתי אותו לאורקית, שלא תנג'ס לי אח"כ...) וטופס אחר, שכמו שהיא הביאה היום. הטופס השני- יותר מאגניב, כי בו צריך למלא יותר, ויש שם כל מיני סעיפים על הפרעות כרוניות, נפשיות וסתם שלל בעיות מוזרות... חיחי...

 

וול, אח"כ נסעתי עם אמא לקניות (סתם דברים לא משו מעניין) ומתתי מקור בסופר!

אבל מה שטוב- עכשיו יש לי 2 גלידות של בן&ג'ריס במקרר!!!!!!!!!!

יאמי יאמי יאמי יאמי יאמי!!!

^_^


ולסיום- עוד תמונה של מוטציית חד קרן עם פגאסוס (יש לי עוד, אני אשים בפוסטים אחרים)

 

נכתב על ידי , 21/11/2004 19:20   בקטגוריות בית ספר  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-21/11/2004 22:05




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)