לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2004

תשובות לשאלון השבועי



איך הוכחת לעולם שאתה קיים ?


צרחתי ללא הפסקה על כל מי שעובר לידי:
"בלאט! קר לי!"

טוב, זה פשוט המשפט היחיד שסובבי שומעים ממני לאחרונה.. :/



מה החטא האחרון שביצעת ?

אממ... דיברתי על קונדומים ושלל דברים שכאלו בפומבי
(הסיבה לכך תבוא בהמשך..)
(נראה לי שזה נחשב לחטא... אבל אני לא אתנגד אם תביאו לי רשימת חטאים ואני פשוט אמחק את המיותר)



אם הייתה לך בחירה להלחם עם מי שאת\ה רוצה, עם מי היית נלחם ?


עם ג'יגליפאף!
(אני פשוט מתה להירדם... וכבר לא אכפת לי להתעורר עם איקסים מקושקשים בטוש על העיניים...)


איזה ציטוט הכי מגדיר אותך כבן-אדם ?

"מיאו!"

מה הדבר הכי גרוע שקרה לך ?


אממ...
וואו...
בעיקרון, אני יכולה להצביע על לא מעט אירועים גרועים שקרו לי...
הגרוע מכולם? וול, אני לא יודעת..
אבל מה שכן, הבנת שמכל דבר רע שקורה לי, צומחים גם דברים טובים, אני לומדת על עצמי דברים, ואני יכולה אולי גם להצביע על כמה אירועים/אנשים שהרסו לי את החיים, אבל יחד עם זאת אני מודה להם, כי בזכותם/בגללם, אני מי שאני...



מה הזיכרון שמחזיק אותך חזק ברגעים קשים ?

לא יודעת... -ססמ"ב-

אני בספק האם יש לי אחד, אם אני אזכר, אני אוסיף...

האם חפצים שקנית שינו לך את האישיות ?


אהה לא ממש...

(אולי הפסל של החתולה השחורה שקניתי בסיני, שגררה אחריה סיפור מאגניב, ודמות מאגניבה לא פחות שאימצתי לעצמי, אבל מעבר לזה, לא נראה לי...)



למי אתה נותן כבוד ?




יש רשימת אנשים שאני מכבדת בהחלט, אני מקווה שהם יודעים את זה
כי אין לי כוח באמת לפרט כרגע



כשתמות, מה תרצה שיכתבו על המצבה שלך ?


לטפו אותי, ואני אעשה "מיאו"!
אה, ורצוי שהמצבה תהיה מקטיפה שחורה.. P:

 

 

נכתב על ידי , 25/11/2004 18:47   בקטגוריות שאלונים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקאי ב-26/11/2004 16:51




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)