לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

Shopping


 

 

על אירועי הפסטיבל, כל מה שקדם לו (קריעת תחת ומחסור בלימודים) והאפטר-הרמת-סוכית - בפוסט הבא. (בתקווה.)

 

 


 

היום פרשתי מהטכניון כשעוד היה אור יום בחוץ (או ליתר דיוק, השמש עוד לא הספיקה לשקוע) כדי ליסוע עם אימא לקצת קניות. הבוקר בכלל התחיל בזה שבמקום 3 דברים מסוימים בסופרפארם איכשהו יצאתי עם 5, סתם ככה.

זה מוזר לצאת לקניות שבסה"כ מטרתן חזייה ואולסטארז (רק כי הם במחיר שאני מוכנה לשלם עליהם, לא כי אני מתה עליהם. שלי עומדים להתפרק ממש בקרוב), ולחזור עם הרבה דברים שהם לא בהכרח זה.

 

אז השלל:

- שמלה שגורמת לי אכן לרצות לארגן משהו ליומולדת, ולו רק כי צריך ללבוש אותה לאנשהו.

- כפכפים שמתאימים לשמלה

- סנדלי עקב קלאסיים שיתאימו יותר לג'ינס הצמוד מקסטרו (כי אין לי נעלי קיץ שמתאימות לו), אבל גם לעוד דברים.

- משהו שמלתי שילך יותר ליום-יום

- 3 חולצות חביבות

- חזיה ומשהו דמוי תחתונים (אני לא בטוחה שאני אלבש את זה אי פעם, זה פשוט הגיע בסט..)

- גופיה שקופה מדי (אבל שיהיה)

 

ויחד עם עוד טיפונת דברים לאימא, חשבון 4 ספרתי. :/

אה כן, וזה עוד בלי האולסטארז שאיכשהו רציתי לקנות. oO

נכתב על ידי , 18/5/2009 23:32   בקטגוריות אופטימי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-25/5/2009 23:57




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)