לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

ציטוטיישן


פוסט ציטוטים לכבוד העובדה שאני רוצה לעשות סדר במחברות, וכידוע (או שלא) אני רושמת ציטוטים של אנשים בכל מחברת מזדמנת (מאז שמחברת השטויות שלי הלכה לעולמה והתמלאה מהר מדי P:)

 


 

האורקית נכנסת לכיתה שלנו באמצע שיעור אנגלית, עם אקדח סיכות ביד. והולכת לעבר הקיר עם הפלקטים שלנו באנגלית, ניגשת דווקא אל הפלקט שאנחנו (אני,ליז לנה ושוקי) הכנו והיה לא משודך חלקית, בצורה אמנותית ביותר דווקא, ומשדכת אותו חזרה לקיר.

"הצלתי את הקישוט של הכיתה!" היא אמרה כאילו הרגע הצילה זקן גוסס מהתקף לב.

אני, אחרי שראיתי מה היא עשתה זעקתי באזני ליז: "She Killed It!!!"

 

פיכס... האורקית נגעה בפלקט שלנו... בעעע...


במבחן הראשון במחשבים, אנשים לא הפסיקו להרעיש ולפטפט.

המורה: "במבחן הבא, לא יהיה רעש!"

רביב בתגובה:"זה מה שאת חושבת..."


"If I'm going to shoot Jennifer Aniston, would Brad Pitt look at me?"

- ציפציף בשאלה קיומית


"יש את א.ב. יהושוע, שיושב לו למעלה ומחליט: 'האם אני רוצה להוליד ילד לאדם כדי שישרת אותו?' "

-המורה לספרות.


"אני רגילה שמשלמים לי על דברים..."

ליז, מודה באשמה... P:


"להפליק או לא להפליק, זו השאלה!"

-המורה לספרות בשאלה קיומית לגבי החטפת מכות לילד מעצבן.


"די לפטפט! כבר כואב לי העגיל!"

-המורה לספרות מגלה איברים חדשים בגוף האדם.


שיחה מוזרה בשיעור פיכסיקה:

המורה:"מה אתה עושה בלילות?"

רביב:"בואו נשיר לו שיר ערש.."

ביפ:"..כן, נומי - "

חרושה:"נומה נומה ייאי!"


המורה לפיכסיקה:"זה לא מעניין לי את המטען!"


ג'וני [נו, מה לעשות אני מצטטת לפעמים גם אנשים שאני מדברת איתם]:"אני לא בא מחר. ואפילו אם כן הייתי בא..לא הייתי בא."

יחי ההגיון הבריא.


המורה לאזרחוי:"יכול להיות יהודי שמכיר את רש"י והרמב"ם וטיפקס ומשינה ואת סבלימימל וילדי הצל..."

(הטעויות נאמרו במקור. 19/11/04)


ספרות: קטע מוזר עם אייל ואליאור. אליאור החליט להרביץ לאייל בגב, מכות ששמעו מסוף הכיתה עד לצד השני.

"אבל המורה, הוא נחנק!"

"אז תן לו להיחנק..."

אחרי כמה דקות שהילד פתאום החליט להרעיש

"יותר מדי מהר הוא התאושש מהחנק. זה מדאיג אותי..."

סאדיזם שולט.


3.12

ביפ מסתובב אליי בפיכסיקה ומתלונן על היום הורים שהיה יום קודם.

ביפ בקול מתחנחן:"היית אתמול ביומורים? מגיע לי 100 במחשבים לפי הממוצע, והמורה נתנה לי רק 95!"

אני,עם מבט רצחני:"Fuck Off" [נו באמת, אני עומדת לקבל 80 במקרה הטוב. שיעוף לי מהפרצוף!]

ביפ: "נכון!"

אידיוט. הוא חשב כנראה שאני אומרת על המורה. אני ולנה פצחנו בצחוק היסטרי.


אותו יום, אחרי כמה דקות. לנה נרגעה ושמה לב למשו שהיה כתוב על השולחן.

לנה:"ומה זה?"

אני:"חוי."

מה? =O זה מה שהיה כתוב שם. *מבט תמים*


 

זהו להפעם. את הפוסט הקודם אני אשלים מאוחר יותר.

תהנו וביי ביי

^_^

 

נכתב על ידי , 4/12/2004 18:27   בקטגוריות That was Funny XD, ציטוטימים!  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סקאי ב-5/12/2004 19:51




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)