לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

קצת סדר...



אתם בטח לא זוכרים את פרוייקט המה-יש-לכם-על-השולחן שרץ לפני כמה שנים, אבל אז צירפתי תמונה להמחשה של מה קורה אצלי על השולחן. בלאגן היה understatement אחד גדול.
לא הרבה השתנה מאז. אולי הורדתי את הממיר הענקי, השטויות שמצאו את מקומן על השולחן לא התחלפו יותר מדי.

אז רק רציתי להגיד שככה זה נראה לפני (ב-2007, אבל כאמור, לא הרבה השתנה):





וככה זה נראה אחרי, לפני יומיים:





חוץ מזה, מאתמול בבוקר החדר שלי נטול פסנתר.
אני לא יותר מדי שמחה מהעניין (כי הייתי רוצה לחזור לנגן מתישהו) אבל גם לא יותר מדי עצובה (כי המתישהו הזה לא נראה באופק, וכי פתאום יש לי חלל לא קטן שהתפנה בחדר וזה טוב). משהו באמצע.

ואתמול בבוקר נכנס להילוך שני מסע טיפולי השיניים. מסתבר שאני צריכה רק 3 עקירות ולא 4, שזה כבר מבורך. ושרדתי בהצלחה רבה ביקור אצל השיננית.
בתור פיצוי עצמי היה לי "דייט" מאוד מוצלח בערב, וגיליתי שכוסות שליש (כן, כן, ככה זה כשלא באמת רוצים לשתות בערב אבל לפחות השליש הפך לשני שליש בזכות ה1+1 של הסקנד) של ווינשטפן הן כ"כ חמודות! me want. אני רוצה את הגדולות שלה לבירה, ואת הקטנות למים. זה ממש חמוד.
בכלל זה כיף להתלבש יפה (החולצה החדשה מאילת ^^) בראשון בערב, כשכולם מסביב עסוקים בשגרת השבוזה של שגרת היום-יום. חלפתי על פני יותר מדי אנשים עם סלי קניות ומבטי "I hate my job/boss/merciless destiny" וזה נחמד להיות ולו לרגע קט קצת שונה ולהרגיש אחרת. מוי כיף.


נכתב על ידי , 14/9/2009 14:50   בקטגוריות "אני מצלמה!", אופטימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-19/9/2009 20:00




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)