לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

על הפרק



עקירות כירורגיות -
שמעתי אינספור סיפורי אימה בנושא שללא ספק הצליחו להפחיד אותי. ביום חמישי הגעתי למרפאה נחושה בדעתי לעבור את כל התהליך בעזרת דמיון מודרך (סוגשל) שעזר לי להתעלם לחלוטין מהרעשים המטרידים אצל השיננית ביום ראשון.
אמרו לי שיכאב לי נורא, שאי אפשר לאכול כלום ושזה ממשיך לכאוב גם אח"כ. בד"כ מרפי שונא אותי, לכן התכוננתי נפשית לסוף העולם. אפילו אמרתי לעצמי שטוב שהגוף שלי יזלול בימים האלה את מצבורי השומנים שהצטברו להם עליי בחודשים האחרונים בהם פחות התמדתי עם החד"כ.
אז אמרו.
(טפו טפו טפו, בינתיים) הדבר הכי כואב היה טריליון זריקות ההרדמה שהרופא נאלץ לעשות כי בכל פעם שהוא שאל אם אני כבר לא מרגישה כלום (אל דאגה, לפני התהליך) איכשהו עדיין הרגשתי. לעזאזל עם האובר-מודעות-עצמית הזו.
אחרי זה, זו סתם הייתה ההרגשה המגעילה של כלי עבודה של רופא שיניים שנמצאים בתוך הפה שלך ואתה מודע לזה. כן, טיפה כואב ולא נוח, אבל איכשהו שרדתי את זה.
את שאר יום חמישי העברתי בהתחלה עם קרח, ועם כמות מספיקה של אופטלגין. המליצו לי על הטיפות אז הוספתי אותן במרווחים בין הכדורים עצמם. רק ממש לפני השינה התחלתי להרגיש סוג של כאב דקירה באיזור של העקירות, אבל לא משהו חזק מדי.
חמישי מוגדר בתור יום לה-לה-לנד חביב, בייחוד שחייתי אותו על מים וכוס מיץ ענבים קטנה.
בשישי לעומת זאת, כבר מהבוקר הרגשתי די בסדר ומאז לא נגעתי באף מיליגרם של משככי כאבים. מאז ועד עכשיו רק מציק לי האיזור, וגם זה רק כי מגעיל לי להרגיש את התפירה למטה ואת האיזור בכלל.
אנווי, כרגע זה 2 down 1 more to go. ולקוות שההחלמה תמשיך בכיוון טוב.
בחיי, היום אפילו אכלתי קצת אוכל נורמלי.
אם כי דיאטת הגלידות וגבינה לבנה מיום שישי נשמעת לי מאוד סימפטית. :)



פארק היורה -
כחלק מהשלמות התרבות שלי, ישבתי לראות את הסרט אתמול.
היה מגניב. אם כי זה לחלוטין סרט לילדים.
מה שהכי מצביע על כך זו העובדה ששמתי לב יותר מדי עד כמה מה שהעו"ד בסרט אומר לגבי הכסף שאפשר לעשות מאותו פארק היורה (מרצ'נדייז וכו') קרה במציאות, וכבר בסרט עצמו ניתן לראות חולצות, כוסות ומכוניות ושלל דברים שהשתמשו בהם אח"כ בדיוק למטרה הזו.



גשם -
בארץ? באמצע היום? בספטמבר?
חברים, ההתחממות הגלובלית ללא צל של ספק כבר כאן.



שנה טובה -
לכולכם, למשפחה, לחברים ולכל הסובבים.
שנה טובה ומתוקה, מלאת ברכות והגשמת חלומות.


נכתב על ידי , 19/9/2009 20:00   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, אופטימי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-27/9/2009 17:29




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)