לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

תשובות לשאלון השבועי [האם יש לכם נטיות-חד מיניות?]


מה דעתך על הומואים ולסביות?
אותה דעה שיש לי על הטרואים או על כל פלג של אוכלוסיה שתגדירו: חיה ותן לחיות.
אני לא בטוחה שצריך באמת לצאת למעדים, אבל אני לא רואה אף סיבה להפלות אותם לרעה בשום צורה שהיא.

האם את מכירה מישהו שהוא לסבית / הומו / בי-סקסואל?
סוגשל.

האם את בעלת נטייה חד-מינית, או חשבת פעם שאת כזו?
לא.

האם אי פעם רצית להיות לסבית?
לא שזכור לי.

האם אי היה לך איזה שהוא ניסיון עם בת, שגרם לך לחשוב שאת אולי לסבית?
לא.

האם אי פעם התאהבת בבת או נדלקת על בת?
לא.

האם לדעתך צריך לקיים מצעדי גאווה?למה?
לא נראה לי.
אם כי זו דעה בתהליכי גיבוש.
אני פשוט חושבת שאין סיבה מוצדקת למצעדי גאווה. לעורר מודעות ניתן לעשות במגוון דרכים, אבל לא בהכרח ע"י מצעד שיחסום רחובות.
אם כבר (ויש מצב שמנסים לעשות את זה במספר מקומות), אפשר פשוט לעשות מצעדי אהבה שפתוחים לכולם ובאים לעודד את האהבה על כל סוגיה וגווניה, זה כבר נשמע יותר נחמד.
כלומר, הכוונה שלי היא שלא צריך להיות מצעד ספציפי לאוכלוסיה הגאה, בדיוק מאותה טענת השיוויון. לכל בני האדם מגיע לחוות את האהבה אותה הם מחפשים.

מה דעתך על האפליה שקיימת בחברה שלנו, נגד בעלי נטיות חד-מיניות?
לדעתי אין לה מקום.
זכותו של אדם לאהוב בכל צורה שהיא את מי שבא לו.

בפינת הדוגמה הדבילית: זה כמו שיוסי לא ירצה לדבר עם משה רק כי משה אוהב את הצבע ירוק, אבל יוסי בכלל אוהב כחול ולא מוכן לראות שום דבר ירוק מסביבו.

נכתב על ידי , 27/9/2009 00:30   בקטגוריות שאלונים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-27/9/2009 01:27




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)