לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

תזת החברים - פרולוג ותוכן עניינים



כי אני רוצה כבר להקיא את זה החוצה, אחרי ששני לילות לא ישנתי והרצתי משפטים בראש (הסדר קצת הפוך, הרצתי את המשפטים כי נקלעתי למצבים של חוסר שינה).
כי אחרי שיחה עם ה+1 הפרטי, כמה דברים פחות מטרידים, אבל זה רק בגלל האפקט של הכתיבה וה"הוצאה החוצה", ואני לא רוצה לכתוב על חלק מהדברים ולהשאיר חלק מאחור, אני רוצה את הכל ברצף ועל הנייר.
ובחיי שכבר לא אכפת לי שתקראו את זה, כי זאת אני, בעבר ובהווה, ואלו ההחלטות שלי, שמשליכות עליי ועל אנשים שאני מכירה, יותר או פחות.

בינתיים אוסף הפוסטים הבאים נכתב על מחברת שורות ספירלית ועבה מספיק על מנת להכיל את הכל.
יש לי ראשי פרקים, עוד לא כתבתי את הכל, ואפילו לא הקלדתי את הכל.
אני מקווה לסיים עם זה עד מוצאי יום כיפור. במקור הדד-ליין היה הלילה, אני יודעת שלא אספיק ואני יודעת שעליי לישון בשלב כלשהו.

ההערה הכי חשובה שלי היא לגבי תגובות והיא מתחלקת לכמה חלקים:
1. אני לא הולכת לקרוא אף תגובה, ומן הסתם להגיב לאף תגובה, לפני שאני מסיימת להעלות לכאן את כל החלקים. (מבטיחה לכתוב "סוף" כשזה יגיע)
2. אי לכך ובהתאם לזאת, ההגבה על אחריותכם בלבד.
3. אני יודעת שהרוב לא יגיבו, זה גם לא מעניין אותי. אוסף הפוסטים המתוכנן הוא אך ורק בשבילי, על מנת לסדר את המחשבות, על מנת להבין מה קורה והכי חשוב - על מנת לקבל את ההחלטות הנכונות לגבי מה אני עושה הלאה מכאן.
4. אם אתם כן מגיבים, לפחות תשתדלו להיות ענייניים ולהגיב בנושא. אני אשתדל לחלק את זה לכמה קטעים שקשורים אחד לשני.
5. איך אתם מגדירים את החברים שסביבכם, אפשר לכתוב בתגובות כאן. ולא, אם אתם מכירים אותי, הכוונה שם בכלל לא איך אתם מגדירים אותי ביחס אליכם, אלא באמת באופן כללי, אם כי אני מעריכה את המידע.
6. אני לא הולכת לחסום תגובות, אבל באמת שאין טעם להגיב לפוסט הזה.

עוד הערה חשובה:
סדרת הפוסטים הזו היא אישית. כמו שכתבתי, היא נועדה בראש ובראשונה בשביל עצמי.
אין בנאמר לפגוע במי מכם שמכיר אותי באופן זה או אחר. זו לא המטרה. אין כאן האשמות, סגירת חשבונות, או איך שלא תקראו לזה. מקסימום, כלפי עצמי.



אני עוד אצטער על זה מתישהו, אבל here it goes.
המטרה שלי עם סדרת הפוסטים היא לבחון קשרים חברתיים כאלו ואחרים, שיש לי כיום והיו לי בעבר.
המטרה הכללית: שיפור התנהגותי בכל הקשור לאינטראקציה עם בני-אדם.
האמצעי, גם אם לא היעיל ביותר, אך הוא זול, זמין, ומתאים לאנשים שנהנים לכתוב יותר מדי: "בואו נתכתב על זה".
אני רוצה דווקא להתחיל עם ההווה, כי זה מה שבאמת משנה. חשוב לי גם להסתכל על העבר, ועל מה היה פעם, גם כי כרגע הדשא שם נראה ירוק יותר, וגם כדי להבין מה נשתנה.
אני יודעת שחלק מהפתרונות בסוף הם בנאליים והתגובה האוטומטית אליהם היא "like daaa", אבל יש אנשים שלא תמיד קל להם ליישם את זה.

תוכן עניינים:

הווה:
- חברים קרובים מול חברים רחוקים, מעגלי חברים קיימים ורבדים שונים שמשתלבים זה עם זה.
- חבורות ו'קליקות' - איך להרגיש חלק מהן, ואיך מוצאים אחת חדשה?
- על חברים עתודאים וקשרים שעתידים להתנתק
- חידוש קשרים ויצירת קשרים חדשים

עבר :(בערך הכל ביחד)
- מעברים בין מסגרות שונות וניתוק קשרים
- wtf is BFF
- ידידים קרובים וקשרים שקצת התרחקו
- חבורות בתיכון, וקצת על משחקי קרוב-רחוק


נספחים:
- חברים בלוגרים כאשליה (מעבר בין מעגלים שונים)
- הקשר הישיר למשפחה והמחסור בדוגמא אישית

מסקנות לעתיד והשלכות:
- שימור קשרים קיימים
- להתחיל את הכל מחדש, מאפס
- חיפוש הנישה שלי ופיתוח תחביבים, כחלק מפיתוח עצמי ומציאת נושאים משותפים ונושאי שיחה.


wish me luck.
(זה לא באמת הולך להיות עד כדי כך ארוך, פשוט בתיכון לימדו אותי לכתוב ראשי פרקים לחיבורים, מסתבר שזה עובד.)
נכתב על ידי , 27/9/2009 01:27   בקטגוריות Friends Thesis, הרהורים ומחשבות, לפעמים יש פה גם תוכן!, פרויקטים מיוחדים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-27/9/2009 03:29




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)