לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

אני חושבת שהבנתי מה הקאטץ'...



...עם זה שהרופא רצה לעשות את העקירה בצד השני רק עוד חודש.
ניסיתי אתמול לאכול קצת על הצד שמחלים, זה לא נורא.
מה שכן, זה נראה כאילו ייקח לי הרבה יותר מחודש להרגיל את עצמי לאכול על צד ימין בלבד, אחרי שחצי שנה אכלתי כמעט בלעדית רק על צד שמאל.

לעזאזל עם הרגלים מגונים.

Speaking of which, כשיושבים לבד בבית וקצת משעמם ובא לעשות לעצמך מצב רוח טוב, כל העניין הזה עם ה"אולי אני אנסה לעשות לעצמי חודש גמילה מאלכוהול", ממש לא כיף.

[ואני מפספסת אנשים טובים באייקון, זה לא כיף ככה.]



את היום הראשון של אוקטובר העברתי בלהסתפר.
חוץ מזה שהספרית שוב רצתה לעשות לי פוני (וזה נגמר בתספורת קצרה מתמיד), יצא ממש נחמד. :)
נזכרתי לפתע איזה כיף זה שלהסתרק לוקח רק 15 שניות במקום 5 דקות, ולחפוף לוקח 3 דקות במקום 10. D:

אחרי זה, מצאתי את עצמי אצל האופטומטריסט, החלטתי להכנס בספונטניות יחסית, אם כבר הייתי בסביבה.
מסתבר שהמספר שלי (טפו טפו טפו) עדיין נשאר קבוע, שזה נחמד בהתחשב בעובדה שהוא נקבע לפני 5 שנים.
מה שכן, הבעתי רצון מסוים לזוג משקפיים חדשים, וזה נגמר בזה שעכשיו אני צריכה למצוא מאיפה להביא סכום שלא בדיוק יש לי בחשבון. :(
(בינתיים, אימא הסכימה להתחלק חצי-חצי, אבל זה עדיין מותיר אותי עם משהו כמו 200 ש"ח לחודש הבא. זה לא טוב בכלל.)
מחר/מחרתיים: מנסים עדשות. ~סמיילי מכין את עצמו נפשית~

אח"כ למדתי שלא עוזרים לאנשים לעבור דירה כשאת עם תספורת חדשה ועל עקבים (נוחים ככל שלא יהיו).


שיהיה לכולם חודש מוצלח.
=^_^=
נכתב על ידי , 4/10/2009 22:05   בקטגוריות הרהורים ומחשבות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-10/10/2009 17:35




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)