לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

חיוך


(או: הדברים שעשו לי את הימים האחרונים, בעיקר את אתמול)

רביעי:
- הספקתי לשיעור הפילאטיס של 8 בבוקר בשנייה האחרונה, אפילו מצאתי מזרן רך. (מסתבר שזו בעיה כשבאים באיחור והכל נתפס).
- המורה החליטה לוותר הפעם על אחד המיקסים הקודמים שלה ושמה ברקע את LSD של אניגמה. זה היה חתיכת שוס בייחוד כי זה היה השיעור הכי קשה עד כה (כן, לשכב על מזרן זה לא כזה קל כמו שהייתם מצפים), ולפחות התרכזתי בשירים ובמוזיקה במקום בעובדה שהרגל שלי עומדת לנשור מרוב מאמץ.
- כחלק מקד"מ של גבינה מסוימת חילקו טוסטים די מושקעים בחינם. אחרי 1 שלקחתי לצהריים, כשאימא באה לאסוף אותי (דבר נחמד בפני עצמו) אחה"צ ביקשתי עוד 2 בשבילנו. (בתור הבדיחה שזכורה לטובה: "<שקר כלשהו> מפקולטה כלשהי, לא היה מחליף את המשתנים X ו-Y ב-U ו-V".)
- בדרך לבית קברות ראיתי שקיעה מדהימה.
- בערב החלטתי באופן ספונטני ולא טיפוסי להחריד ליסוע עם ה+1 אליו הבייתה. היה כ"כ כיף. :)

חמישי:
- להתעורר עם חיבוק זה כיף.
- קיבלתי מייל משמח עם אישור למועד ג' במבל"ס, אותו אני חייבת לעבור (ורצוי עם ציון מעולה כדי שאני לא אצטרך לחזור עליו בעתיד) כדי שיתנו לי לקחת את ענ"ת בינתיים. אז יש אישור, ולפחות אני פחות דואגת לגבי הבקשה לענ"ת, רק שבינתיים צריך להתחיל לחרוש יותר מחמור ממוצע.
- עברתי את בקרה 2, שזה נחמד, אבל לא מספיק כי זה מהקורסים האלה שהייתי צריכה להוציא יותר ממה שקיבלתי. למרות שהקורס הזה עצבן אותי בערך מהאמצע, וגם לא חיבבתי את המרצה (אבל רק כי הוא התחיל, וזה היה הדדי), אז שיהיה. אני בספק שאני אחזור על הקורס הזה לבד...
- משהו שדאגתי לגביו בערך בשבועיים האחרונים ואם היה מתפקשש היה עלול לשבש לי את החיים בצורה מאוד לא סימפטית בתקופה הקרובה, הסתדר מעצמו, וזה טוב ונחמד ולקחים יופקו לעתיד, אבל בינתיים אני שמחה ומאושרת מאין כמוני.

וזה מטומטם, אבל היום עלה לי חיוך כשהפתיעו אותי עם מתנה מאוד לא צפויה באפליקציה מסוימת בפייסבוק. כן, זה עקום להתלהב ממשהו כזה, אבל כשמגיעות הפתעות מאנשים שאני לחלוטין לא מכירה בחיים והם נדיבים כ"כ ונחמדים באופן קבוע, זה בהחלט מעלה חיוך. :)

בינתיים היום הספקתי לוודא שהסקייפ שלי עובד כמו שצריך, לסיים משהו של העבודה ועכשיו יש לי לעשות סדר מאסיבי בחדר ובבית.
סופ"ש נעים לכולם.

נכתב על ידי , 6/11/2009 14:58   בקטגוריות אופטימי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-11/11/2009 08:07




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)