לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

תשובות לשאלון השבועי


האם יש לך אוסף? אם כן, איזה?
המממ..
הבה נחשוב.

קודם כל, יש לי את האוסף של התמונות על המחשב.
בזמן האחרון אני נוטה להשוויץ בו יותר מדי, אבל זו לא באמת אשמתי. פשוט שואלים אותי, ואני עונה..
נכון לעכשיו הוא תופס 1.33GB ומכיל כ13500 תמונות.
אני גם נורא משדלת לדלל ולמחוק תמונות שחוזרות על עצמן.

חוצמזה, כיאה למזל שור ממוצע, אני אוספתכל דבר אפשרי.

*פרט מצונזר מחיי*
אי שם אפילו מתחבא לו קלסר מכיתה ד' או ה' שמכיל חומרים מפלילים ומביכים ביותר. [או במילים אחרות: תמונות,כתבות ושלל שטויות על הסרט טיטאניק,על הספייס גירלז, אקווה ושלל סלבריטיז מהתקופה.]
פשוט משום מה אפעם אין לי את המצפון לזרוק את הקלסר הזה. לא יודעת למה..
וכן, אתם מוזמנים לשכוח ממה שקראתם הרגע.
*סוף פרט מצונזר מחיי*

האם אתה מתעניין באוסף שלך מעבר לפריטים (כתבות על הנושא, למשל)?
אממ...

וול, לא.

האם יש לך אוסף בעל 100 או יותר פריטים?
13,500 זה בהחלט יותר מ100.

האם יש לך אוסף בולים?
מיני-אוסף של בולים בהחלט יש לי.
אני אוהבת להשאיר אצלי כל מיני בולים יוצאי דופן שמגיעים אליי.

מי מביא לך את הפריטים לאוסף?
אני,עצמי ואנוכי בעיקר.

(אבל אני בהחלט מודה לאנשים שפה ושם מפנים אותי לאתרים עם תמונות יפות, וכן, אתם יודעים מי אתם)

יש לך כמה פריטים שאתה אוהב במיוחד באוסף? אם כן, תאר אותם.
אני יכולה פשוט לשים חלק מהתמונות, אבל אני אוותר.

נכתב על ידי , 10/12/2004 19:00   בקטגוריות שאלונים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-13/12/2004 00:37




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)