לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על עישון?
נגד. מאוד.

האם את מעשנת?
לא.

האם חברייך מעשנים?
הרוב לא, חלק קטן כן.
רוב החברים שאני רואה בזמן האחרון באופן די קבוע לא מעשנים...

למה לדעתך נערים מתחילים לעשן?
כי זה מאגניב, ואל תגידו לי אחרת.
יש משהו מרגיע בפעולה הזו, את זה אני יכולה להבין, גם בפעולה וגם בחומרים בפנים, אבל בזה זה נגמר. אני לא מכירה אף אח שלקח את הסיגריה הראשונה שלו רק כי הוא רצה להירגע מעצם הפעולה. זה תמיד כדי לנסות איך זה, כי *כולם* עושים את זה...

האם את מודעת לפגיעות העישון?
אכן.

אם את מעשנת, האם היית רוצה להפסיק?
-

האם את מנסה להספיק ולא יכולה?
מנסה להספיק? בד"כ כן. P:

[גאד, מתי יגיע היום שיעבירו ביקורת מינימלית על השאלונים כאן?]

אם לא, האם את מנסה לגרום לחברייך להפסיק?
די ויתרתי למען האמת, זו מלחמה אבודה. :/

האם העישון מפריע לך?
מאוד.

האם ניסו לשכנע אותך פעם לעשן?
לא לשכנע בכוח, אבל זה תמיד שם, מספיק גם לחץ חברתי פאסיבי.
למזלי אני מכירה את עצמי מספיק כדי לדעת שאני מתמכרת בקלות. אני מודעת לכך שאם אני אהנה מזה אפילו קצת, או סתם אתרגל, זה לא ייגמר.
לצערי, אני גם מכירה את ההשלכות של עישון מקרוב, ולא מעוניינת לסבול מהן בעתיד.
התירוץ של "אבל הכל בעולם הזה מסרטן ובסוף מתים" נשמע דבילי להחריד, כי את הימים שאני כן חיה בהם, אני מעדיפה להעביר מחוץ לבתי חולים, לתת לעצמי עוד סיבה להיכנס לשם, זה פשוט מטומטם.

נכתב על ידי , 29/11/2009 10:44   בקטגוריות שאלונים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-3/2/2010 14:42




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)