לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

תמונת מצב - 14.12.09 21:50



יש לי טיוטה, מה-1.12, לפוסט שעדיין לא באמת כתבתי, וכנראה כבר לא אכתוב. מאוד התחשק לי לכתוב על השבועיים המוצלחים ומהנים שעברו עליי אי שם בסביבות סוף נובמבר. כל מיני אירועים שונים ומגוונים מכל תחומי החיים שהשאירו אותי עם חיוך על הפנים, החל ממבחן מוצלח, בחינה בע"פ שלא הרגה אותי, סופ"ש מקסים אחד וכלה באירועים מעניינים באס"ט. אפילו זכיתי בהזמנה זוגית לסרט כשאני ידועה בכך שאני אף פעם לא זוכה בכלום. הכל הלך חלק.
ואז אחרי כמה ימים, אחרי ששבוע שלם לא נתתי לעצמי להיות חולה, באורך לא פלאי במיוחד נהייתי חולה, ואם ברביעי האחרון עוד חשבתי שאני יוצאת מזה, בינתיים המצב הפוך. וכבר די נמאס לי וזה מוציא את החשק מלא מעט דברים, בין היתר לספר על הדברים הכן טובים שקורים (כמו למשל העובדה שאני עדיין ממשיכה באגודה, אמנם בתפקיד קטן יותר ומשעמם, אבל זה בדיוק מה שאני צריכה כרגע).
הימים הקרובים הולכים להיות עמוסים. המונתלפים הגשות מיד לאחר החג, בחן אמצע מחר, ואני בכלל לא מרגישה שחנוכה. רק אייטמים קלילים במהדורת החדשות של 8 בערב מרמזים על קיומו של החג, והעובדה שלא מעט אנשים נחים להם בבית.
וכל מה שביקשתי הוא מעט ימי מנוחה, כאלו שמותר לשכב בהם במיטה ולנוח. אבל אסור, וכוסות התה שבאות אחת אחרי השנייה לא באמת עוזרות להקטין את ערימות הטישו.
ובכלל, עד כמה שהמילים הכתובות חסרות לי, העניין כאן הולך וקטן. אולי זו התקופה ואולי מצב הרוח.
בינתיים, אפילו לשנות עיצוב לאפור הולם לא מתחשק לי.
נכתב על ידי , 14/12/2009 21:58   בקטגוריות סתם כי בא לי לעדכן..  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-15/12/2009 14:47




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)