לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

פנינת היום


2:30 וקצת לפנות בוקר, אני מחליטה שזה לא יהיה לילה לבן והולכת לישון.
אי שם לקראת 7 בבוקר, הדלת נפתחת ואימא נכנסת לחדר. פתיחת הדלת תמיד מעירה אותי, ככה זה כשזו דלת של ממ"ד והעניין מרעיד את כל החדר.
אימא, ממהרת לעבודה אך נחושה בדעתה להעיר את הילדה הסוררת שמאחרת לשיעור: "תגידי, אין לך היום פילאטיס?"
שיעור הפילאטיס שלי בימי רביעי מתחיל ב-8 בבוקר, מה שאומר שב-6 וקצת, גג 6 וחצי אני חייבת להיות על הרגליים, ורחוק מ-2 שכבות הפוך שמכסות אותי ביום חורף ממוצע.
אני, בלי להבין יותר מדי מה הולך סביבי (פחות מ-5 שעות שינה כבר אמרנו?) עונה לה: "אבל היום יום שני!"
אימא: "מה? לא. היום יום רביעי, יש לך פילאטיס."
אני: "לא, היום יום שני!", עניתי בנחישות שנחתה עליי ככל הנראה מארץ החלומות האבודים. ניסיתי להסתכל מסביב והבנתי שהצלחתי לבלבל אפילו את אימא.
אימא: "אה, טוב, לא משנה, הרי אמרת שיש לך חופש היום.", #-o  סוף סוף היא נזכרה, יצאה מהחדר וסגרה את הדלת.  
אני המשכתי לישון וקמתי כמה שעות לאחר מכן, כשרק לפני כשעה היא הזכירה לי את מה שקרה בבוקר.

מחר לעומת זאת, צריך להיות מוקדם על הרכבת לת"א, לפגוש אנשים טובים, ולחזור לסופ"ש ארוך (ורווי בש"ב, אבל ששש.).

נכתב על ידי , 16/12/2009 20:50   בקטגוריות That was Funny XD  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לא קוראים לי דרור ב-30/12/2009 07:55




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)