לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

תשובות לשאלון השבועי


כמה כניסות אתה זוכר שהיו לך, לפני שהקאונטר נעלם?
3344 בדיוק
סתם ראיתי מספר מגניב שכזה בבוקר, ואח"כ כשחזרתי בצהריים לא השתנה, אז הצלחתי לזכור בגלל זה...

האם אתה בעד או נגד החזרת הקאונטר?
בעיקרון בעד, אבל זה לא כזה משנה בסה"כ...

מה דעתך על איפוס הקאונטר לכל הכותבים?
הו...
לי אישית אין כ"כ דעה מוגדרת, אבל מה שכן יש לי דעה לגביו- זה שאני מתה לראות את התגובה הכללית כאן לגבי האיפוס. צפויה סקילה כללית נראה לי...
XD

(יחי הסדיזם P:)

אתה מרוצה מהשדרוגים באתר? ממה במיוחד כן/לא?
שדרוגים?
הא?
למען האמת, עד כה לא שמתי לב לשום דבר שהשתפר במיוחד, אני אשמח אם מישהו ישב את תשומת ליבי לשיפור כלשהו.

ממה לא?
השינוי בדף הבלוג.
אני לא בטוחה שסיימו לעבוד על זה, אבל אני לא אוהבת את הרעיון של השוליים.
נגיד, אם יש בלוג שבכותרת שלו יש תמונה רחבה מדי, זה יוצר שוליים לבנים בבלוג עצמו.
או למשל אצלי, יש מסך קטן, של 15 אינץ', ואמנם את הבלוג שלי אני רואה בסדר, אבל בכלל שהסרגל של נענע רחב יותר משום מה (ממקודם הוא היה דווקא בסדר) זה מרחיב לי את הדף ויוצר שוליים בצד. פויה.
אני גם ממש לא אוהבת את זה שבחלק של התמונה יש "לחץ כאן"- זה דפוק. ממקודם היה טוב יותר.
-סוף תלונות נכון לרגע זה-

השלם את המשפט - "בלוג בלי קאונטר, זה כמו מדורה בלי.."
אש, תפוחי אדמה ומרשמלואים נמסים על מקלות עץ, וילדים קטנים שמנסים לרקוד מסביב בטענה שזה ל"ג בעומר.


נכתב על ידי , 12/12/2004 23:51   בקטגוריות שאלונים  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-15/12/2004 22:04




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)