לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

זה הזמן הזה בשנה...



שבו מצד אחד מתחשק לי לקפצץ מאושר ומצד שני לבעוט בכל מה שמסביב.

לחץ לחץ לחץ.

ולא מעט דברים טובים.

נגיד, (טפו טפו טפו) יש עם מי לעשות פרויקט, ונרשמתי לסדנת צילום ופלדנקרייז שרציתי, אבל יחד עם זאת יש לי מערכת שמגלמת בתוכה את כל קורסי הרשע (כולם, אני לא צוחקת) של הפקולטה מהם אני חייבת להיפטר בסמסטר הבא.
והתחלנו כבר עם השיפוצים והולך (טפו טפו טפו) לא רע, אבל זה כולל להיחנק כל בוקר מריח הסיגריות ולקום מוקדם מדי בגלל הרעש.
והצלחתי איכשהו עם פליטת פה קטנה וחסרת חשיבות להעליב את ה+1, אבל גם השלמנו והעברנו יום נפלא אח"כ.
ויש לי גרביונים חדשים ומוי סקסיים, רק שאין לי הזדמנות לנסות אותם בקרוב.

ועוד שבוע וחצי מבחנים (כשמחר כבר יש מבחן בספרדית ומחרתיים בחינה בע"פ בענ"ת >.<).

אז מצד אחד כ"כ בא לי להנות מכל הדברים הקטנים והגדולים הטובים שקורים, ומצד שני, הצילו!
נכתב על ידי , 12/1/2010 20:27   בקטגוריות Sky vs. Hell, הרהורים ומחשבות, אופטימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-14/1/2010 02:19




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)