לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

The facts are these



אני רוצה למות.
והסיבה היחידה שאני עדיין כאן היא שאני מאוהבת. וזה הדדי.
אה כן, ואני פחדנית.
זהו.

זה מצחיק כמה על פני השטח הכל לכאורה בסדר, וכרגיל.
ואני מסתכלת על העובדות היבשות שמרכיבות את החיים שלי, וחוץ מנקודות אור קטנטנות פה ושם, כולן איכשהו נוגעות לאדם אחד, אני לא מצליחה להרכיב את הפאזל עד הסוף, שום דבר לא באמת בסדר, לא משנה כמה הוא לכאורה כן.
וזה מצחיק איך שגלגלים יכולים להתקדם קדימה, ואפשר להמשיך ולנהל שגרת חיים מסוימת, וזה עדין לא מספיק.
ואני מסתכלת על כל מה שיש לי, ויודעת שיש כאלו שיגידו לי להגיד תודה על זה, ואני מודה על זה. אבל אני גם מסתכלת על מה שיש לכולם, ומבינה כמה חסר לי.
כי עדיין כשאני מורידה מהמשוואה את הקשר הנפלא הזה, אני בעצם נשארת לבד. הכי לבד שבעולם.

ואין לי מושג, באמת שאין לי מושג מאיפה לשאוב את הכוחות לסמסטר הקרוב.


ומצד אחד אני לא מסתירה את זה, ומצד אחר אני כ"כ לא רוצה להיות חלשה מולו. ואין לי מושג מה לעשות.

נכתב על ידי , 3/3/2010 22:09   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, שחרור קיטור, פסימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-11/3/2010 22:27




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)