לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

never again



לצאת לפאב שלא נהננו בו בפעם הקודמת (סילבסטר של לפני שנתיים), לא להצליח לנשום כל הערב בגלל 2 מעשנים על הבר, לצאת מסריחים להחריד ולהעריך פתאום את האויר של מפרץ חיפה, לבוא עם מצב רוח לא משהו ולצאת עם מצב רוח לא משהו, למרות שבפנים היה די נחמד עם כולם, יחסית, לשמוע בפול ווליום ולראות על מסך ענקי (כי אין ברירה, זה לידנו וזה ענקי) את גמר האח הגדול כשזה אחד הדברים האחרונים שהייתי רוצה לראות באותו הזמן...
- אני לא חושבת שאני אחזור לאלתרמן בקרוב. או אי פעם, נניח.

Priceless:
- "הם צופים באח הגדול, אני לא חושבת שאנחנו נהיה אלה שנהרוס להם את הדייט", אני על זוג שהכרנו את הבחור מהטכניון, ואמרתי לי' והארי שאולי נבוא להגיד להם שלום (ויתרנו).
- המבט של הבחור שכל פשעו היה לבוא להשתין בדיוק כשצילמתי את צ'ירי ועוד כמה אנשים בשירותים המיוחדים יחסית שיש שם (אין קיר שמפריד בין החלק של הגברים לנשים, אז כמה חבר'ה רצו להצטלם שם.
בכל מקרה, זה היה ה-WTF הכי רציני שראיתי אי פעם. משעשע להחריד.
- המבט שיצא להארי בצילום הנ"ל, שראיתי רק כשחזרתי לא מזמן הבייתה, ונשפכתי מצחוק למרות שאני עדיין מצוברחת.
- צ'ירי, בסוף השיחה עם הארי וה+1 שלו, בסוף הטרמפ הביתה, על הרצאה של קלוד כהן תנוג'י בטכניון, בפארודיה על מנהל משרד תרבות שלנו בפסטיבל האחרון: "כאן קלוד כהן תנוג'י - ערב טוב טכניוווון!".
נכתב על ידי , 5/3/2010 01:29   בקטגוריות שחרור קיטור, פסימי, אופטימי, ציטוטימים!  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-6/3/2010 02:28




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)