לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

מתקריות היום


אין לי כוח לכתוב פוסטים ארוכים ומעניינים, אני מצטערת מראש.

(כנ"ל לגבי סיכומפגש... אני עובדת על זה... יבוא בהמשך...)


היום על הבוקר שרפתי את הלשון. בורקסים חמים מדי שאמא החליטה להוציא מהתנור 15 דקות לפני תחילת השיעור הראשון שלי (: איזה יופי, הא?

היא הציע לי לאכול בדרך, אבל במילא היה מאוחר מדי, ורציתי לשתות ת'כוס קפה שלי אז יצאתי מהבית בערך ב9:27. 3 דקות לפני תחילת השיעור. מוכשרת או לא?

טוב, כשהגעתי, היום היה השומר הרגיל שמזהה אותי כבר מקילומטרים.

יום אחד, כשהתחלתי ב10 וחצי, הוא כזה עוצר אותי ואומר לי ברוסית: "אבל לא ידעתי שאת גם מדברת רוסית.." קריפי! ממתי השומרים עוקבים אחרינו? הוא לא אמור לדעת עליי כלום...

טוב, כנראה יום לפני הוא שמע אותי, את מוני ועדן מפטפטות ביציאה וקלט... אבל עדיין...

בכיתה מצאתי את המורה מתכופפת יותר מדי מעבר לשולחן. לראות אותה ככה מאחורה לא עשה טוב לראייה שלי על הבוקר, אבל חפיף. התיישבתי ליד מוני, כי עדן לא הגיעה. שוקי ישב ליד לנה (שאני יודעת שאת קוראת כאן ולא מגיבה! ביץ'! P: ), ככה שבמילא לא היו לי הרבה ברירות. מסתבר שעדן לא מצאה את המפתח, שנפל מהשולחן לאחת הנעליים שלה שהיו מונחת למטה. היא הגיעה רק שעה אחרי XD .

שיעור חברה היה עקום. על ההתחלה האורקית נכנסה ואמרה לכולם להכניס דברים לתיק ("מה? יש בוחן בחברה?") ולצאת מהכיתה ("הו! איזה יופי! אולי ניסע לים?") ואח"כ אמרה לנו לחזור לכיתה ולהתיישב במקומות שונים מהמקומות שישבנו בהם. אני ומוני התחלפנו עם לנה ושוקי בשולחן (מה שאומר שאנחנו עברנו שולחן אחד קדימה, והם אחד אחורה) וגם החלפתי עם מוני, עכשיו היא ליד הקיר. כיף לה. אני שונאת לשבת בחוץ. פיכס, קרוב מדי למורים... התחיל שיעור חברה "רגיל" מה שאומר המון זיוני שכל מצד המורה, וניסיונות להעסיק את עצמי מצידי. ניסיתי להוציא ספר, האורקית תפסה אותי, רק שהיא ניגשה לשולחן שלנו, המשיכה לדבר לעבר הכיתה, ובאותו הזמן עשתה תנועות נורא מוזרות מעל הספר שלי. כאילו היא מנסה לפזר עליו מלח ולהעלים אותו בעזרת כוחות האופל שלה. XD

פיכס.

באנגלית היינו צריכים להגיש היום את אחד הסעיפים מהפרוג'קט (למה בחרנו בנושא ותקציר שלו) מוני ואני עמלנו עליו רבות (NOT) אתמול בלילה, ויצאה יצירה אלוהית במיוחד.  ^.~ [רק שגילינו שהמורה לא מסתפקת בלינקים, אלא רוצה שנדפיס לה את כל האתרים. יה..רייט...] 

ד"א הילדה הזו החליטה להביא היום צעיף בצבע ורוד-פוקסיה חזק במיוחד. התגובה הראשונה שלי הייתה בהלה, אך משום מה גנבתי לה אותו לכמעט כל היום, וטענתי שאני "מושי-פרפקט" [© לשידרוג של הביטוי "מושי-מושלם"-לי!] בגלל הצעיף שיש עליי.

למוני גם היו מאפינס טעימים שהיא הכינה מבעוד מועד וחלקה איתנו. יאם-יאם ;)

הזמן היום עבר די בשיעמום.

שוקי נרדם בשיעור אנגלית. היה מבדר להסתכל על זה ^.^

מוני ואני הספקנו לכתוב שאלון מוזר. אנחנו ננסה לשלוח אותו, אולי זה יהיה בשאלון השבועי כאן. האמת זה מתאים לשבוע הקרוב- הוא מיועד לקריסמס. יש גם גרסא מלאה שבכל מקרה תבוא אצלנו מתישהו בהמשך השבוע הבא.

בכל אופן- לנה החליטה להיכנס לעסק גם וכתבה שאלון משעשע משלה. מוני התחילה לענות עליו וגילינו שחצי מהתשובות של שתינו אותו דבר (למה זה לא מפתיע אותי?).

לנה חילקה 2 בורקסים ביני,מוני,ג'ולייט הקיסרית ועצמה. יאמי. [גאד, אני כ"כ זונת אוכל >.<]

קיבלתי 90 במבחן בספרות וזהו בערך...

סתם יום שכזה...

בבית לא קרו יותר מדי דברים מעניינים, חוץ מזה שלימדתי את מוני להוריד מסנג'ר!

 

 

נכתב על ידי , 17/12/2004 23:07   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-19/12/2004 07:35




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)