לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

Here it comes again


שוב הדבר הזה שאומר לי :

"היי סקאי! התגעגעתי אלייך, אז באתי לבקר שוב!"

שונאת כאבי ראש...

עוד בסביבות 8 הראש שלי התחיל להראשות סימני תשישות.

מיד נזכרתי בD. (:

בפעם הקודמת היא אמרה לי לקחת כדור מיד, והבטחתי לה שזה מה שאני אעשה בפעם הבאה שזה יקרה לי.

אז בערך בסביבות 10 וחצי שהראש ממש התחיל לכאוב, לקחתי כדור, ונראה לי שזה באמת עזר!

גו די!

^_^

 


 

האינטרט שלי היום מעצבן בטירוף!

כל כמה זמן הוא מחליט להתנתק ולא לחזור לחיים!

זה ממש מעצבן...

במיוחד כי זה דפק לי את השליחה של נטא. היא שלחה לי את תיקיית הפאנארטים של ה"פ שלה, כדי שאני אקח משם את מה שאין לי (וזה בתמורה לתיקיית האייקונים הענקית ששלחתי לה ביום שישי), אבל זה נתקע באמצע. פוי.


עדיין אין לי כוח לכתוב פוסטים :/


לבשתי היום 2 שכבות לביצפר! [סוודר וסווצ'רט של ביצפר, כי אני אנשה טובה שבאה עם תלבושת O=) ] לאחר שביום שישי ננזפתי קשות ע"י מוני על כך שבאתי רק עם סווצ'רט ובלי כלום מתחת, וגם בלי מעילץ משום מה לא קפאתי מקור. באמת.

ועוד מוזר, כי הלכתי הבייתה ברגל מהחדר כושר של אמא שלי (אני אוהבת ללכת ברגל, למרות שהיה טיפה קר מדי...)

אז היום הייתי חכמה ולבשתי סוודר חם מתחת.

אה, ובתמורה לצעיף הורוד שהיא הביאה ביום שישי, נזכרתי בזה שיש לי היכנשהו צעיף כתום בוהק! אז הבאתי אותו כדי לסנוור את כולם! זה עבד. מוני החליטה לסחוב אותו, ולהסתובב בכיתה של עדן ולסנוור אנשים! (בעיקר ביגימוטיקות)

היה משעשע.

קיבלתי 86 במבחן על סיפור באנגלית :/ פיכס.

12 נקודות ירדו לי בעיקר על השאלה על הסיפור (היו עוד 2 חלקים של דקדוק, שבהם דווקא די הצלחתי). רוב ההערות שלה הסתכמו בזה שלא פירטתי מספיק. באמת מעניין למה... אם היה רק שיעור אחד שבו הייתי אמורה לדחוס לתשובה מסכנה יותר מדי פרטים!

אבל קיבלתי פיצוי!

ביום חמישי שעבר ישבתי עד 12:15 בלילה (יחסית לא הרבה, אבל עדיין) כדי לסיים לכתוב עבודה באזרחות. סה"כ היה צריך לקחת 2 כתבות ו"לנתח" אותן, אפילו לא ממש ניתוח... בקיצר, ישבתי על זה וחירבתי משו שלדעתי היה מושי-פרפקט, לפחות לפי איך שהבנתי את ההוראה. למען האמת, הייתי די גאה במה שיצא לי. במיוחד כי לאחרונה אני ממש לא משקיעה בשיעורים ודברים :/ בקיצר, היום היא התחילה לדבר על העבודות ולהגיד שכמעט אפחד לא הבין מה היא רצתה במשימה, והתחלתי לפחד.. כי מה שחסר לי זה עוד נכשל לאוסף באזרחות. אבל אז היא אמרה שהעבודה לא נחשבת למי שקיבל פחות מ70, ולשאר- זה רק בונוס שיכול להועיל. וויהי!

NOT

כשקיבלתי חזרה את העבודה אורו וחשכו עיניי בבת אחת. קיבלתי את ציון 3 הספרות הלא ייאמן.

אני? 100 באזרחות?? סליחה... אבל זה כבר מדע בדיוני באמת... לקבל ציון כזה במקצוע הכי שנוא עליי? סוף העולם הגיע! אולי גם האורקית תתחיל להתייחס אליי כבנאדם? כי זה מה שחסר...

בכל אופן- שמחתי על הציון, אבל התאכזבתי כי זה לא נחשב, ואני דווקא ממש צריכה את ה100 הזה שיעלה לי את הממוצע :/

הו,וול... אני מקווה שהיא באמת תתייחס לזה...


אמא שצועקת עליי ללכת לישון זה רע :(

 

לילה טוב עולם!

 

 

נכתב על ידי , 19/12/2004 23:45   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-23/12/2004 21:15




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)