לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

צומי



אז יש את אימא, שעכשיו זקוקה ליותר צומי מתמיד, ובצדק.
יש את ה+1 שצריך את הצומי, ובצדק.
יש את הלימודים שאיכשהו, כרגיל, מאמצע הסמסטר הוזנחו במקצת.
ויש אותי, ואת העובדה שאם כבר יש מנוי לחד"כ צריך להתחיל ללכת, וללכת שוב לכל הרופאים שצריך, ובכלל רציתי לבנות תפריט מאוזן שיעזור לי לצמצם את מלוא הבעיות, ולהיות קצת עם עצמי, ועם אנשים באופן כללי.

ולא נדבר על העבודה שבינתיים קצת מוזנחת, ועל זה שצריך להשיג אחת אמיתית, ויפה שעה אחת קודם.

ורק מלחשוב על זה אין לי אויר. (ולא, השרב של השבוע לא אשם)



ואין לי משוג איך להתחיל עם בנות.
לא, זה לא מה שאתם חושבים.
זו רק העובדה שאין לי באמת חברות בנות. ואין לי שמץ של מושג איך יוצרים קשרים עם אנשים. ואיך מתחילים לדבר עם סתם אנשים, באירועים חברתיים או סתם בכיתה.
ועם כמה שכל מי שסביבי כן נחמד במידה זו או אחרת, אחרי 4 שנים בטכניון, יוצא שחסר לי הקול הנשי הזה ליד. כי גם עם אלו שאני לומדת איתן, זה עדיין נגמר בסוג של small talk ולא הרבה מעבר לזה. וזה לא שיש לי מליון וחצי תסביכים נפשיים לדוש בהם שעות (אולי כן, אבל מילא), אבל כן חסרה לי הקואליציה הקטנה הזו של לדבר על דברים שלא בהכרח מדברים עליהם עם בנים. ומשום מה עכשיו אני שמה לב לחוסר הזה, וזה קצת אוף.

כי נגיד למי אכפת שקניתי היום קרם ידיים ממש מגניב, ושאני חייבת לצאת לשופינג?



עברה עליי שנה מדהימה ומעניינת. אבל 23 נראה בינתיים קצת פתטי. אני רוצה שנה נפלאה. ושכל הצרות יסתדרו כבר. ושהכל יהיה בסדר. עם כולם.
נכתב על ידי , 28/5/2010 23:11   בקטגוריות שחרור קיטור, פסימי, הרהורים ומחשבות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-30/5/2010 19:52




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)