לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

Shopping: Great Success



- 5 גופיות: 50 ש"ח [בחסות fox outlet (*)]
- שורטס שחורים: 50 ש"ח
- 4 קליפסים חדשים: 4 ש"ח [הגיע הזמן הזה בשנה בו הם נשברים, נשארתי עם 2 שלא מתאימים לכל דבר]
- זוג עגילים ילדותיים, מטופשים אך צבעוניים וחמודים: 1 ש"ח.

עכשיו לקנות נעליים (יום רביעי) ולהסתפר.



(*) אני חושבת שזה רגע היסטורי ראוי לציון:
לראשונה בחיי אני קונה ב-FOX ולראשונה בחיי אני מוצאת יותר מפריט אחד במידה שלי.
ולשם שינוי גם משלמת עליו בדיוק את המחיר שהוא שווה. אף אחד מהפרטים של FOX הרי לא שווה באמת יותר מ-10 שקלים, וכולנו מודעים לעובדה שהם ילכו לעולמם אחרי 2 וחצי כביסות.



אם אנחנו כבר בנושא הזה...
במהלך השבוע שעבר הייתי אצל ה+1 ויצא לנו לצפות כמעט כל יום בתכנית (סידרה) ששודרה בערוץ 8 על בעיות השמנה/משקל בבריטניה. הייתה תכנית על אנורקסיה/בולמיה, ותכנית על אנשים שמנים בהכחשה, אחת על דיאטות ותוצאותיהן וכו'.
בזמן הצפייה חשבתי על המנגנון המצחיק שלי לפיו בכל פעם שאני חושבת על איזה נחמד יהיה לא לאכול כלום עד סוף היום (ולא, זה לא קורה ב-9 בערב), אני משום מה אוכלת טיפ טיפה יותר בארוחה הבא. הפוך על הפוך.
אבל בכלל לא את זה רציתי לציין. חלק מהדיונים בתכנית ההיא היו סביב מה באמת נחשב "נורמלי" כשזה מגיע למידות הגוף?
ותוך כדי סיבוב בין חנויות העודפים שיצא לי להיות בהן היום (בחיפוש נואש אחרי נעליים, אבל זו הייתה משימה קשה אז עברתי בספונטניות לבגדים) הגעתי למסקנה שניתן לראות את זה באופן מובהק בחנויות האלו. אחוז ניכר (כי אני לא רוצה להמציא סטטיסטיקה) מכלל הפריטים שמגיעים לחנויות העודפים הם במידות הקצה: 34-36 וקצת 40-42. אני לא אומרת שלא היו קיימים כאלה כלל, אבל התקשיתי למצוא גופיות, מכנסיים וחולצות במידה שלי, הדי נורמלית של 38 ולפעמים 40 (תלוי במה אכלתי בבוקר, ובמצברוח של המעצב). ואם זו לא סתירה די מצלצלת לעולם האופנה, שרוב הנשים ה"נורמליות" בכלל לא במידה 34-36, אני אשתדל לחשוב על אחת חדשה בקרוב. :)


סקאי, שבינתיים תחזור לחד"כ כי ה"נורמה" עדיין מחייבת אותי לרזות את ה-7 קילו הארורים האלה.
נכתב על ידי , 19/7/2010 16:30   בקטגוריות הרהורים ומחשבות, אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LightAngel ב-24/7/2010 17:01




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)