לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

מתחת לכל שכבות האבק...


24.7.2010  ;  19:50

אני לא אוהבת לסדר את החדר. אני אוהבת אותו מסודר ומאורגן, אני פשוט לא אוהבת לסדר אותו.
זה לוקח יום שלם (במקרה הטוב) ושורף לי את אחרון התאים האפורים עם כל מחשבות ה"אני באמת צריכה את זה? לא חבל לזרוק? אולי אני אשאיר את זה ככה על המדף וזהו? איפה אני אשים את זה אם לא כאן?"

אבל לפעמים זה נחמד, כי כשיש זמן אפשר לעצור על דברים, להציץ בספר טוב שמעלה אבק בתחתית הערימה כי קראתי אותו מזמן, או למצוא סימניה ששכחתי היכן היא הייתה. ויש בזה את החידוש שבלשנות קצת את המראה של המדפים. ולפעמים אפשר גם למצוא אלבום תמונות גדול, עם *כל* התמונות (כמעט) שצילמת מהחטיבה עד התיכון, ולהיזכר ברגעים מצחיקים, או סתם ברגעים, ולהגיע לסוף האלבום ולגלות 2 עמודים ריקים שנותרו שם. ולתהות מה יעלה בגורלם...



וזה מצחיק שהאלבום הזה צץ קצת לפנ הנושא החם הזה. לזכר הימים הטובים, כשעוד הייתי צעירה ויפה, לא אכפת לי לפרסם מחדש תמונות שכבר היו כאן בפוסט ישן נושן. אני צריכה לסרוק כמה כאלו בהזדמנות, אין לי כלום על המחשב הזה.





ימי התמימות, הבלונד והעיניים הכחולות.
[I want them back]



יש לי החלטות גורליות לקבל בחודש הקרוב. ופרוייקט לסיים. והרבה דברים קטנים שיעשו לי כאב ראש (כמו קורס "רענון" נהיגה פתאום, פרויקט ו-2 מועדי ב' שאני חייבת ציון מעולה בהם, למצוא תחביבים, לתחזק קשרים ולסיים לסדר את החדר כי בסופ"ש לא באמת סיימתי ועוד לא מעט...).
סתם, שאני לא אשכח.



וזה נראה כאילו קוראים לי את המחשבות בימים האחרונים. אז אם כולם כאלה חכמים אני רוצה ספר הוראות לחיים.



ואם כבר ימים אחרונים, הם היו כל כך גדושים שזה מצריך בכלל פוסט נפרד (שבקצב הזה לעולם לא אכתוב, אז להלן התקציר):
- יום ראשון: חד"כ, פרויקט, Inception בקולנוע עם חבורה חלקית.
- יום שני: ניסוי מוזר, מחסור במים (כי החליט להתפוצץ איזשהו צינור בשכונה אז הפסיקו את המים לכמה שעות) הכנת רביולי ביתי, ארוחה wannabe רומנטית.
- יום שלישי: בריכה אחה"צ, על האש עם אנשי המעונות, הרבה nom nom nom ותמונות של שקיעה.
- יום רביעי: ניסיון לעבוד על הפרויקט, וללכת לבריכה בצהריים, המבורגרים ביתיים ובן&ג'ריס בערב, טיילת לואי וטרמפ הביתה.
ומחר סופ"ש, ואני צריכה רעיונות למה אפשר לעשות.



אני רוצה לכתוב כאן מצד אחד, ומצד שני אין לי מוזה כשאני צריכה אותה. ומצד שלישי, אני בכלל לא בטוחה שיש לי חשק לשתף אף אחד בשום דבר.
זה קצת מעצבן להיות לא החלטית, אני יודעת.
נכתב על ידי , 29/7/2010 23:06  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-2/8/2010 19:49




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)