לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

תשובות לשאלון (העילג) השבועי


 

מה המתנה הכי רומנטית שאפשר לקבל?  

אמממ..
למען האמת, אצל כל אחד זה אחרת, זה די אינדיוידואלי שכזה...

לי לא אכפת מה בדיוק אני מקבלת, אז מה שזה לא יהיה- כשזה בא מהלב רואים את זה.

 

באיזה גיל הנשיקה הראשונה שלך הייתה?  

16

oO

(לכו לצחוק בצד)

 

מה המקום הכי רומנטי?  

בשבילי זה יכול להיות כמעט כל מקום מבודד כזה...
רצוי עם נוף יפה ושקיעה.
אבל גם יער כזה... אי בודד..
מה שזה לא יהיה, אבל שזה מקום נטוש יחסית ולבד כזה

 

יש לך חבר/ה 

נופ >.<

 

לאן תזמינ/י את החבר/ה שלך בפגישה הראשונה?  

לוידעת...
ת'כלס, אני מקווה שהוא יהיה זה שיזמין אותי...
אני די לא אוהבת להוביל... לפחות לא בהתחלה...

 

על מה את/ה מסתכל/ת בבנות/בנים?  

עיניים... שיער P:
לא יודעת... בסה"כ זה שילוב של כמה דברים...
פעם ניסיתי לעשות איזה רשימה של כל מיני אנשים שנדלקתי עליהם, ולמצוא מה משותף.
לא היה הרבה.
למען האמת, לא היה כמעט כלום.
ככה שזה די תלוי כנראה במראה כללי...

 

מה הכי חשוב בחבר/ה?  

אופי, כמובן.

ולסיום עם מי היית רוצה להתנשק בסילבסטר?!  

ג'וני (ע"ע פוסט למטה) דפ
בראד (תעשה לי ערפד) פיט
אשטון (תעשה לי קלסו) קוצ'ר
האנש החמוד שאני רואה באוטובוס בערך פעם בשבוע *סמיילי מזיל ריר*
תום >.< (רק בגלל הנשיקות הטובות P:)
עם מישו מפורסם, כדי שאח"כ יהיה לו פדיחה שיראו את זה בשערי עיתונים P: *דימוניק סמייל*

 


ארג...

השליחה של השאלון נתקעה...

עשיתי מבצע שלם כדי שזה יוכל להגיע לפה..

פויה...

נכתב על ידי , 28/12/2004 21:30   בקטגוריות שאלונים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-30/12/2004 07:56




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)