לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

אוסף מחשבות רגעיות ולא רק...


הו, ייאי!

יש לי תעסוקה למחר- מקס אמור להגיע לפה לרוקי!

נראה אם יצא לי לפגוש אותו, ואם לא, אני אגרום לאמא לקחת אותי או לפאנטום האופרה או לסרט החדש של ג'וני (:

 

הווו... יום חמישי הזה עבר בצורה עקומה. ידעתי עוד מאתמול שאולי כדאי שיהיה היום יום רביעי במקום זה...

התחיל דווקא סבבה...

בערך...

אבל סביר...

באמצע אנשים [אני כבר לא זוכרת מי בדיוק התחיל] התחילו לדבר על הטיול השנתי, מה שגרם לנו לשכנע את ליז, שיש לה סיכוי לא קטן לצאת, אחרי כמה תקלות עם האמא, הצלחנו לשכנע אותה לדבר קודם עם הרכזת. בכל אופן, ידעתי שאני לא ממש הולכת לדבר איתה, וגם לא עם האורקית, כי האורקית לא תעזור לי בגרוש, היא רק תדאג להזכיר לי שאני צריכה לבוא לטיול.

בכל אופן, בסוף היום העסק נגמר בזה שג'ולייט וליז יוצאות. כיף להן (:

אינג'וי.

בקשר אליי- בבית, דיברתי עם אמא, עוד לפני שכתבתי את הפוסט הקודם. והיא אמרה שהיא תמצא מאיפה להשיג ת'כסף. אבל לי אישית עדיין אין מצפון. אני יודעת שהיא כל הזמן אומרת את זה, אבל אני מעדיפה לא להוציא ממנה כרגע ת'סכום הזה. פשוט לא נעים לי. וזה גם יזכיר לי מלא תקריות לא נעימות מהחופש, שלאו דווקא קשורות ישירות, אבל עדיין...

חוצמזה, יש לי איזה משו שלא כתבתי בפוסט ההוא, שמונע ממני לצאת, או לפחות אני סתם מתרצת, כי זה תכניות שבסה"כ אפשר לשנות, אבל שיהיה...

בכל אופן, עכשיו המשימה היא לבוא ביום ראשון למרכזת, ולטחון לה בפרצוף בלי שום תירוצים ובלי שום נסיונות להסביר- שאני פשוט לא מתכוונת לבוא לביצפר בתקופת הטיול, כי אני יודעת שזה לא יתרום לי כלום.


בפיכסיקה היינו במעבדה והיו ניסויי הדגמה על מגנטיות. דווקא היה מבדר. נראה לי שבשלב כלשהו ליז שידרגה את השיר של טוליפ לגבי "נצנצים זה יופי" למשו נוסח: "מגנטים זה יופי!" או לא זוכרת מה... אבל כשהעבירו מגנטים, משום מה שתינו השתגענו איתם, והתחלנו לשחק עם המגנטים והיה נורא משעשע.

לא היה ספרות! אפחד לא יודע למה בוטל. אולי הקואזימודית טבעה תחת הררי מחברות הבחינה מהמתכונת. אבל הייתה שעה חופשית, שבה הסברתי למ' האבלה איך עושים שופינג באילת תוך שעה. [*מרגישה מומחית*] היא הסתכלה עליי עם עיניים בולטות כאלה כאילו שאני מגלה לה את אמריקה. גיחכתי עליה לא מעט, אפילו מול הפרצוף. אני בספק האם היא קלטה. הו,וול....

באזרחות הטוניקה הכריזה שהיא תלמד את הכיתה שלנו [היא יוצאת במקום האורקית לטיול] באוטובוסים אזרחות לפחות פעם אחת ליום. חעחע. (עוד סיבה לא לצאת)

בספורט לא היה כלום. עשו לנו מיני-הרצאה על פנימיה צבאית. >.< סתם החלפתי חולצה.. אבל לפחות הייתה לי סיבה לבוא היום במכנס ספורט החדש P: [למרות שגיליתי שהגזרה שלו *קצת יותר מדי* נמוכה.. oO הו,וול]

ישבתי קצת עם מרינה, עדן, לנה, ג'ולייט, ליז וקצת אלן [שיצאה לכמה דקות מהשיעור שלה] היה קצת משעשע, למרות שבשלב כלשהו לנה נעלמה לי, לא זוכרת למה בדיוק וג'ולייט וליז הלכו לרכזת. בינתיים מרינה ועדן בידרו אותי עם כל מיני קטעים משעשעים מהנסיעה שלהם לכינרת, וסיפורים על בגדי ים מעופפים. 2 דקות לפני שהייתי צריכה ללכת, ליז וג'ולייט קיפצצו להן ביחד מרוב אושר, מה שלא השאיר מקום לספק שהתשובה של הרכזת הייתה חיובית והן יוצאות לטיול.

 

בבית- לא עשיתי הרבה... בעצם, לא עשיתי כלום. אני צריכה גמילה ממחשב. גמילה רצינית...

אבל ת'מסנג'ר לא הדלקתי היום! מה שאומר שביטלתי לי 3/4 מהשיחות הפוטנציאליות להיום. לא הפסד גדול.. חפיף..

 

אולי מחר לא נלמד הרבה... לאנשי ה4 יחידות יש יום חופשי, מה שאומר ששני שליש מהכיתה לא יהיו, ואולי אולי אולי יבטלו לנו שיעורים...

 

 


 

[חופשים זה משו כייפי (:]

-סתם עוד אחת ממסקנות היום, לא חייבים להתייחס-

 

מיאו ולילה טוב (:

נכתב על ידי , 7/1/2005 00:25   בקטגוריות סתם&catdesc= כי בא לי לעדכן..  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-9/1/2005 16:11




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)