לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

המלצות (:


 

החלטתי להיות מעניינת לרגע, או ליתר דיוק לגרום לכם להגיע למקומות מעניינים.

אבל אני גם דורשת תמורה.

אני ממליצה על כמה בלוגים כאן, ובתמורה אני אצטרך לקבל המלצה בעצמי [פרטים בסוף הפוסט, שגם ככה הוא לא יהיה ארוך]


וול, במהלך שיטוטיי ברחבי ישרא בלוג נתקלתי לאחרונה בכמה בלוגים מעניינים, אז הפעם על הפרק 3 בלוגים ששווים קליק:

 

Lost in the Darkness

בלוג חדש, של מישהי שכותבת מאוד יפה.

כישרון יש ובכמויות, ורואים את זה.

מקום שבהחלט שווה הצצה, ולא רק (:

 

החיים שאחרי המוות

בלוג שמצאתי לפני לא מעט זמן, ואינלי מושג למה שכחתי עד עכשיו להמליץ עליו.

שווה לקרוא אותו מההתחלה, ולא סתם מהסוף.

הגעתי אליו מהמלצה בבלוג אחר [לא זוכרת אצל מי בדיוק...], וישר התיישבתי לקרוא הכל מהפוסט הראשון עד האחרון. מעניין במיוחד.

אני לא אתחיל לחשוב על האם זה בדיוני או אמיתי וכל הבלה בלה בלה הזה.

בינינו- הרי יש לא מעט בלוגים בדויים בישרא, אז גם אם זה בדוי, לפחות הפעם זה אחד מוצלח וטוב במיוחד. (לפי דעתי האישית והצנועה ביותר)

 

מיומנו של פסיכופט מתורבת

לבלוג הזה הגעתי ממש במקרה לפני כמה ימים, והתאהבתי.

פעם הייתי מכורה לאתר סרט, שם הייתי תמיד מתעדכנת במה קורה בעולם הסרטים. אחרי כמה זמן נמאס לי, ולא כי האתר כזה גרוע, הוא מצוין, פשוט נמאס.

ועכשיו הגעתי לבלוג הזה, שכל ולו מוקדש לסרטים, ולהכל מהם, וזה עשה לי פלאשבק אדיר.

העיצוב שם יפה, ואפשר לראות שם ביקורות על עולם הקולנוע, המלצות, בקרובים ושלל דברים מאוד חביבים על סרטים.

בלוג מומלץ ביותר (:

(לפני יומיים היה שם נמו בסמן, עכשיו יש ספיידרמן, אז לא להיבהל כשאתם רואים מסכה במקום סמן ^.~ )

 

[שלל בלוגים אחרים שאני אוהבת אפשר לראות ברשימות פה בצד P:]

 


ועכשיו, ביקשתי המלצה גם...

אז מה שאני צריכה [ורצוי כמה שיותר מהר] זה המלצות לאתרים (רצוי בעברית) שיש בהם מדריכים לפוטושופ. אני פשוט לא מסוגלת למצוא כאלה לבד, וחשקה נפשי להתחיל לקלוט איך הדבר הזה עובד סוף סוף, כי יש לי רעיונות לדברים שבא לי לעשות בפוטושופ, רק שאין לי יכולת בגרוש ואני צריכה ללמוד לתפעל אותו. :(

סו...

help... please?

 

 

^_^

 

 



נכתב על ידי , 8/1/2005 20:08   בקטגוריות ביקורת  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-9/1/2005 18:27




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)