לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

תשובות לשאלון השבועי


האם את/ה בתנועת נוער?

 לא

 

[אבל אפשר להגיד שהייתי במשו-נוסח תנועת נוער.]

 

האם יש דברים בחברה בה את/ה חי/ה שמפריעים לך?

 כן

 

 האם היית רוצה להשפיע עליהם ולשנות אותם?

אני יודעת שאני לא מהאנשים שמובילים מהפכות ושינויים אבל באופן כללי- כן

 

האם את/ה מנסה לשנות?אם כן, למה? ואם לא, למה?

לא נראה לי שכרגע אני בתהליכי שינוי חברתי כלשהו.

למה? כמו שאמרתי- אני לא מהאנשים שמובילים דברים כאלה.

אין לי את האופי המתאים.

אבל לשנות בקטן- לפעמים אני מנסה.. אבל זה לא הכי נחשב..

 

איך את/ה יכול/ה לשנות דברים בחברה?!

זה תלוי איזה דברים רוצים לשנות. זה כולל בעיקר מעשים וגם דיבורים.

אם רוצים לשנות צורת התנהגות בחברה למשל- פשוט מתנהגים אחרת, גורמים לאנשים אחרים להבין למה את/ה עושה את מה שאת/ה עושה, וככה גורמים להם להבין שהם טועים ושדברים צריכים להיות אחרת. השינוי צריך לבוא מתוך האנשים, ומספיק שכמה אנשים "קטנים" יתחילו משהו, זה יכול להשפיע על מעגל רחב יותר ויותר...

 

 [בלעכס, נראה לי שסיבכתי את עצמי]


 

 


הווו!

אני לרצות להשוויץ!

התחלתי להבין דברים בפוטושופ, ואמנם התחלתי רק מכלי אחד , והוא המברשת הרגילה, אבל אפעם לא שמתי לב שיש שם אופציה מעבר לעובי- יש גם צורות.

אז התלהבתי מהעלה, ופרשתי היום בשיא- הרי התוצאות.

ותודה לפטל על האתרים!!

 

לילה טוב לכולם!

נכתב על ידי , 9/1/2005 00:24   בקטגוריות שאלונים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-10/1/2005 09:41




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)