לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

פוסטציטוטים!


הצטברו במחברותיי לא מעט ציטוטים, ובעקבות "הצלחת" הפוסט הקודם, החלטתי לעשות עוד אחד!

אינג'וי

 


"בואו נעשה תרגיל כדי שנירגע מהנוסחאות!"

 

המורה לפיסיקה. 31/12/2004 מפגינה הגיון בריא. יופי באמת, כי בתרגילים שלך אנחנו בכלל בכלל לא צריכים לראות שוב את הנוסחאות המפחידות...


"כתבתי 3 עמודים מ2 הצדדים!"

 

הכבשה הקטנה, החננה של הכיתה, מראה שגם הוא אחרי המתכונת בספרות שכח את ההבדל בין דף לעמוד.

טוב, זה חפיף, אבל ציטטתי את זה פשוט כי בערך מהיסודי לא יצא לי להתקל בילדים טיפשים שלא יודעים את ההבדל ותמיד מבלבלים, והיה משעשע פתאום לשמוע את זה שוב.


"כתבתנו על ביאליק... על האהבה שלו... הזלזלים שלו..."

 

עדן אחרי המתכונת בספרות.

אז מי בא לראות ת'זלזלים של ביאליק?


לנה נכנסת לכיתה, ובעודה מביאה חיבוק ענקי לעדן פולטת: "הו! את חמה היום!"

 

5/1. זה פשוט היה מצחיק..


"אם אין מחשבון עובדים עם הידיים!"

 

נראה לי שזה היה ביפ בשיעור פיכסיקה..


באחת ההפסקות בין 2 שיעורי פיכסיקה, עדן נשכבה על השולחן ובטעות היא הרימה רגל ובעטה בג'וש. הילד נעלב. אבל לא הרביץ לה חזרה.

אח"כ במהלך השיעור עדן התלוננה שהיא לא זוכרת משו כי היא סיימה מתמ' בכיתה י'.

ג'וש הביא לה פה מכה מתחת לחגורה [כדבריה]:

"הו! אני סיימתי מתמטיקה! אני בועטת באנשים!"

זה מסוג הציטוטים שחייבים לשמוע, כי בכוונה שינה כזה את הקול שלו שיהיה עבה יותר מהרגיל, וזה נשמע ממש קוטל!


עוד ציטוט מפיכסיקה:

עדן: "וואי.. איזה חום.."

ביפ: "דווקא מאוד קר לי"

עדן: "אז תתלבש!"

ביפ: "אני לבוש, תתפשטי!!! .... בעצם לא..."

 

דיאלוג משעשע מתחת למזגן.


"אנחנו לא בטברנה, אנחנו בשיעור פיסיקה!"

 

 המורה לפיסיקה 21/12/2004 אני באמת לא יודעת מה מה-2 עדיף...


ארז לרביב, יום אחרי היומולדת 18 שלו:

"בהגיעך לגיל 18 הגוף מזדקן... זה כבר לא אותו דבר, אני יודע איך זה... עכשיו תתחיל לפתח כרס, אבל מה שכן... אלכוהול אפשר לשתות!!!"

 

מונולג מרגש של ילד בגובה מטר וקצת, רזה, שלא השתנה הרבה בחודשים האחרונים, ואני בספק האם גיל 18 ישפיע עליו כ"כ...


המורה לתנ"ך בקול של שרלוק הולמס:

"כשאני רואה אותך עם מחברת ועט ביד, זה חשוד בעיניי... זה בטח לא תנ"ך!"


"זה פוגע בשמו הטוב, כי כולם חושבים שהוא כזה חננה שהוא הולך לריקודי עם!"

הטוניקה על ארז.

כן המורה, קצת תרבות וחוסר אפליה לא יזיק לשיעורי אזרחות.


"היא מבזבזת עצים האהבלה הזאתי!"

 

הטוניקה על עדית, שכותבת רק בצד אחד של המחברת.

למקרה שתהיתם, נימוס הוא בהחלט לא הצד החזק של הטוניקה.


"אני נאלצת לאנוס את הפסוק"

 

המורה לתנ"ך מבצעת מעשים מגונים בספר הקודש.


"יש כאן סימביוזה. זה תהליך של דיפוזיה ל2 הכיוונים."

 

המורה לאזרחות מתבלבלת טיפה במקצוע, לא?


"שלא יהיה לי אקורדיון ואקסילופון ושלל כולירות למיניהן במבחן.."

 

המורה לספרות מזהירה אותנו לפני המתכונת שאוי לנו אם נכתוב לה "אקרוסטיכון" בצורה לא נכונה.


"הדף הזה לא שווה כלום! אתם יכולים לקרוע אותו! אין בו את הסיפור!"

 

המורה לספרות על דף מאוד שימושי שהיא מחלקת לנו על סיפור כלשהו.


"התינוק נרגע, לקח ואליום, שתה ברנדי ומת!"

 

המורה לספרות דואגת לטפל בתינוק מהסיפור "מדירה לדירה" של עגנון.


"אין לי מושג מה מועצת גדולי המבחן היושבים על האולימפוס ישאלו אתכם"

 

הקואזימודית, על אלה שיכתבו את הבגרות בספרות.


"אנחנו נהפוך את עגנון להיצ'קוק!"

 

שיעורי ספרות מעולם לא היו כה דרמטיים..


"אני מחלקת לכם חידונים! פשוט כדי לשגע לכם את השכל!"

 

הו, יופי המורה! ככה באמת תצליחי לגרום לנו להכין את הדפים של השיעורי בית...

ספרות כמובן...


"אפילו אני מעריכה את עצמכם יותר!"

 

ציטוט ישן מהקואזימודית. 18/11/2004


המורה: "אליאור! אליאור! אליאור פעם שלישית!"

אליאור: "גלידה!"

המורה: "לא. פעם שלישית יהיה הרבה יותר מגלידה!"

אליאור: "שתי גלידות?"


"להוציא את שפרה... אההה... סליחה, את ספר ספרות!"


"לא רוצה זקֶן, רוצה אסקופה!"

-נאמר בעיקבות לימוד הסיפור 'מדירה לדירה' של עגנון.

 אסקופה = כניסה של בית.-


(קריאת התלבהות) "אנחנו עוברים לסעיף ד'!"

...צילצול...

(קריאת התלהבות נוספת ) "אנחנו לא עוברים לסעיף ד'!"

 

המורה לספרות פשוט משהו...


"טאטם טאטם... שיט שיט... איזה אנשים מזורגגים!"

 

-השמטתי את כל המילים שהיו קשורות בדרך זו או אחרת לשיעור, וזה מה שהתקבל!-

המורה לאזחות, ונימוסי הדיבור שלה...


"אתם לא עושים כלום חוץ מלחייך, לצחוק ולהעביר אינפורמציה לווינית!"

 -כוון לשני אנשים ששיחקו איקס עיגול.-


ציטוטים כלליים (בעיקר על אנשים שיכורים מהכיתה):

 

יורה (מסביר למה אנש אחד מהכיתה לא הגיע): "אבל המורה, הוא קיבל זעזוע מוח! הוא הלך במדרגות, נפל, קם, עלה על אופניים, רכב קצת, ושוב נפל ואז באו 40 עלי באבות והחטיפו לו מכות!"

 

יורה (יוצא בהכרזה חגיגית): "מחר לו' יש יום הולדת 18, כולם להביא וודקה!"

-בדרך כלל מבקשים להביא בלונים... גג, עוגה... לפחות הבקשה הייתה מקורית.-


 

זהו להפעם!

אני מקווה שדפי הציטוטים שלי יתמלאו שוב במהרה (:

 

^_^

נכתב על ידי , 10/1/2005 15:03   בקטגוריות That was Funny XD, ציטוטימים!  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-11/1/2005 22:39




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)