לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

הסיבה האמיתית מאחורי הפרידה של ג'ניפר ובראד!


כידוע [או שבעצם לא כידוע, כי אני אישית גיליתי על זה יותר מדי במקרה] בראד פיט וג'ניפר אניסטון, הזוג הבלונידיני והחביב, החליטו להיפרד אחרי 7 שנים ביחד (ו4 ומשו שנות נישואין).

האמת, די חבל, הם באמת היו כאלה "פוצ'י-מוצ'י" ביחד, ולדעתי די התאימו.

אבל אם הם כבר החליטו להיפרד, זו הבעיה שלהם.

אבל מה שמעניין מן הסתם את האנשים הקטנים הוא- למה ומדוע הזוג הכה מושי-פרפקט הזה החליט להיפרד?

לפי השמועות ה"רשמיות" יש כמה סיבות, ואחת מהן היא אנג'לינה ג'ולי [שלדעתי לא הכי מתאימה לבראד, אבל מי שואל אותי?]. בת'כלס הם אומרים שזאת החלטה שלהם ושזה לא קשור לכלום..

אבל...

אני חקרתי ומצאתי את הסיבה האמיתית לפרידה של הבלונדינים האלה!

 

והסיבה האמיתית היא...

 

*טאדאדאדאם*

 

המורה שלי לאנגלית!

 

לא פחות ולא יותר, ואפילו יש לי ראיות לכך.

המורה שלי לאנגלית חיבלה בנישואיהם של השניים, וזה כמה חודשים שהיא מנסה בחשאי להפיץ גלי אנרגיה שליליים לעבר הזוג, והיא אף הצהירה ברצונה לכבוש את בראד [הו,תעשה לי ילד] פיט!

כן, כן, אני לא ממציאה, אבל עוד לפני יותר מחודש, בפוסט הציטוטים המסודר הראשון שעשיתי, מופיע הציטוט הבא מפי המורה לאנגלית:

"If I'm going to shoot Jennifer Aniston, would Brad Pitt look at me?"

המשפט הזה נאמר כשדיברנו על איזה סיפור שלמדנו בכיתה.

היה שם איזה קטע שמדבר על מישהי שחושקת בסקס-סימבול מאוד מפורסם, והיא בחרה להדגים את זה על דמויות מזמננו.

אין צורך להוסיף, כבר אז היה ברור שהמורה חושקת בבראד.

הכיצד לא שמנו לב לסימנים מראש?

האם לא יכולנו לחזות מראש את הפרידה?

האמת, לא.

המשפט הזה הוחבא טוב טוב בין דבריה של המורה. היא הרבתה בדוגמאות שונות באותו שיעור, וניסתה לשעשע אותנו. אך האם במעטה השעשוע הזה, היא לא ניסתה להחדיר מסרים סמויים?

האם ייתכן והיא לא ניצלה את העובדה כי אנו יודעים שהיא מתלוצצת, על מנת להכניס מידע שכזה?

 

שאלות אלו ורבות אחרות יישארו ללא תשובה בינתיים.

אך זיכרו - אם תראו אישה קטנה, בגובה 1.60 ואולי פחות, עם קמטים ומבטא אנגלי לחלוטין חובקת בזרועותיה את בראד פיט באחת הפרימיירות הקרובות שלו - זיכרו איפה קראתם על זה קודם!!!

 

סקאי, היישר מהבולשת הפדרלית, INC


ועכשיו- למשימה הבאה- איך לגרום לבראד פיט לשים עליי?

^.~

 



נכתב על ידי , 11/1/2005 19:47   בקטגוריות That was Funny XD  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-13/1/2005 10:28




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)