לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

my first icon


ואז מה אם עוד לפני חצי שנה התעסקתי עפ פוטושופ ועשיתי כמה אייקונים, הם לא נחשבים, כי לא ממש ידעתי מה אני עושה..

אתמול [עם קצת עזרה משחר] הצלחתי לקלוט משו, והחלטתי שאני עושה אייקון.

 

אז עשיתי.

והקדשתי אותו לשחר, כי מגיע לו, וכי הוא מוכשר, וכי אני אנשה חביבה שיודעת להגיד תודה.

אה, אני גם צנועה, אז נפסיק עם זה.

 

אח"כ בערב גם קצת שיפרתי אותו, כדי שיראו יותר את השחור, התחלתי לקלוט קצת יותר מה אני עושה, זה בהחלט חביב.

 

ריפוי בעיסוק זה טוב.

 

אה, ויש גם גרסא בשחור-לבן.


אח"כ בלילה, החלטתי להתעלל קצת בעצמי. לפני כמה זמן מצאתי תיקיה עם תמונות מהמפגש הראשון, אז החלטתי קצת לעוות תמונה אחת...

 

אז אם כבר הפוסט הזה קיבל תפנית אגואיסטית, אני אעשה את זה עד הסוף.

 

אז הנה:

 

אני

 

ואני

 

ואני

 

[ונראה לי שאני היחידה שצוחקת מזה... בדיחות פרטיות עקומות..הו, וול..]

 

מיאו ויום טוב!

 

 

נכתב על ידי , 12/1/2005 13:13   בקטגוריות אומנות (?)  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-14/1/2005 14:36




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)