לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Oh I, I want to go back to Believing in everything

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

שיעמום עלול להביא לתוצאות מחרידות


ולכן, על מנת שלא להשתעמם, החלטתי לעשות כמה שאלונים, שפעם עשיתי, אבל לא שמתי את מה שיצא לי, אז עשיתי שוב.

אבל בגלל שיש לי פיצול אישיות, עשיתי כל אחד פעמיים, כי תמיד יש לי כמה תשובות לענות, ובסוף יוצאים דברים שונים..


מה השפה שבה אתם אמורים לדבר?

חיחיחי, ממליצים לי לדבר עברית XD

ואח"כ יצא לי זה:

 


What's your sexual appeal?

גם פה יצאו לי 2:

 

 


מה הסוד הכמוס שלכם?

מי אמר שהוא רוצה לבוא לבקר אותי?


ממה באמת עשוי הלב שלכם?

פה כבר עשיתי פעמיים, ובשניהם יצא לי אותו דבר:

 [אוף אני משעממת]


Are you NASTY or NICE?

בהתחלה יצא לי:

ומספיק ששיניתי תשובה אחת, וזה מה שיצא:

טוב נו, אז אני לא  ביץ' טוטאלית


Are you EVIL?!?

 

You're sorta, good sorta bad. so you kina nicked a tenner from the guy across the street and he doesn't have enough money to buy lunch for himself anymore, but your goodness balances it out.


What Is Your Inner Soul Trying To Say?

 

 

Your inner soul is calling for help! You always seem so depressed, lonely, and feel like an outsider. You may have a cold, sad exterior, but in all reality you are hurt inside and bottling up all of your anger. Everyday you wonder why are you still here when there is nothing left? You use to once be a happy, loving soul, but it was damaged by 'them' and seems like it never can be fixed again. However, you have yet seemed to realize that there are people out there that deeply care for you. They secretly have a thing for you because they find you to be dark, mysterious, and full of secrets, not to mention being the prettiest person in the world! You like to enjoy your time by yourself expressing your feelings through forms of art, and enjoy nice quiet scenaries that just dazzle your mind with awe. Your bedroom is basically your sanctuary where you can hide out, hidden from those who gave you all of the pain. Try to loosen up and have some fun! Never start frowning because you never know who's falling in love with your smile :)


מי הטיפוס שלך?

 

[אזהרה: הרקע ורוד עם לבבות ויש מוזיקה ברקע!]

 

You like the prince charming type.


זהו להיום, המשך יבוא... מתישהו...

אינג'וי!

 

נכתב על ידי , 13/1/2005 16:07   בקטגוריות שאלונים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של NightSky ב-6/1/2007 10:09




39,952
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNightSky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NightSky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)